خبرهای داغ:
سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی حفظ ، قرائت و ترتیل قرآن کریم با حضور بیش از 170قاری قران کریم خواهر و برادردر اسدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی حفظ ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و همچنین اذان و دعا خوانی در مسجد محمد رسول الله(ص) شهر اسدیه برگزار شد.

حجت الاسلام دادخدا خدائی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در سالهای گذشته مسابقات قرآن کریم شهرستان درمیان در بیرجند برگزار می شد که امسال با توجه به وجود ظرفیت ها، این مسابقات در شهرستان برگزار شد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه برای پیشرفت علمی، نوآوری و سبک زندگی اسلامی باید به سراغ آیات وحی رفت، ادامه داد: قرآن بهترین و کامل‌ترین تعالیم را جهت رسیدن به کمال انسانی در بر دارد و بهترین راه مبارزه با جنگ نرم، ترویج آموزه‌های قرآنی است.
خدائی هدف از برگزاری این مسابقات را گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و به ‌‎کارگیری آموزه‌های دینی در زندگی فردی و اجتماعی ذکرکرد و گفت: قرآن کریم بهترین منبع استخراج دستور زندگی است.

وی آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم را از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن، پرجاذبه‌ترین اقدام فرهنگی برای انس جوانان به تعالیم اسلامی است.

وی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه را 172 نفر ذکر کرد که 62 نفر مرد و 90 نفر خواهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها