خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با بيان اينكه اندیشه‌های امام خمینی(ره) باعث پیشرفت،توسعه، عزت و شرف ملت ایران شده است،‌گفت: از انديشه هاي امام خميني كه برگرفته از اسلام ناب محمدي است، تخطي نكنيم.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۳۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
سیدمحمدحسن موسویان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) اظهار داشت: در اندیشه های امام خمینی(ره) اسلام آمریکایی اسلامی است که امروز در سران دولت‌های خائن عربی دیده می‌شود و در مقابل ظلم سرتسلیم فرود میاورد و در مقابل اندیشه های استبدادی غرب کوتا می‌آید.

وی افزود:در مقابل اسلام انقلابی اسلامی است که از حق مظلوم دفاع می‌کند و در مقابل استکبار می ایستد و در همه عرصه های اجتماعی،سیاسی و اقتصادی در دو بعد فردی و اجتماعی استکبار ستیز خواهد بود.

موسویان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص شعار«مرگ برآمریکا» خاطرنشان کرد:بزرگترین معروف در حال حاضر شناساندن ایالت متحده آمریکا به مردم است که مردم چه در داخل کشور و چه آحاد مردم دنیا،اگر استکبار جهانی که دست آن به خون مردم مظلوم آغشته است و حاضر به عذر خواهی نیست را بشناسند هرگز از آن تبعیت نخواهند کرد.

وی افزود: نهی از منکر همان شعار مرگ بر آمریکا است که مردم را از ارتباط با آمریکا و تن دادن به خواسته های این استکبار جهانی نهی می‌کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به سخن امام خمینی(ره)« هرکجا که دولت در یک طرف و ملت در یک طرف باشد من طرفدار ملت هستم و هرکجا که دولت و ملت یک طرف و اسلام در یک طرف باشد من طرفدار اسلام هستم » بیان کرد:پایه و اساس اندیشه های سیاسی امام دستورات دین اسلام و آیات مبین قرآن کریم است و همین اندیشه ها نشان داده که می‌تواند باعث پیشرفت، توسعه، عزت و شرف ملت ایران می‌شود.

وی با تأکید براینکه در هر زمان و مکانی از اندیشه های امام راحل کوتاه‌ آمدیم دچار کاستی و نقصان شده‌ایم خاطر نشان کرد:لازم است از این اندیشه ها که برگرفته از اسلام ناب محمدی است تخطی نکنیم و همواره اندیشه های امام خمینی(ره) را در محور هر برنامه و فعالیت خود قرار دهیم.

موسویان با اشاره به در‌ پیشرو بودن بیست و هفتمین سالروز ارتحال امامف افزود: بزرگداشت سالروز ارتحال امام و حضور حماسی مردم در این مراسم بسیار مهم و حیاتی است ؛این مراسم به دنیا حرف هایی را ثابت خواهد کرد که مردم از آرمان های امام کوتاه نیامدند و این یک شعار بسیار بلند جهانی است که به دنیا ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای در صدد تحریف شخصیت امام هستند،اذعان داشت: حضور در مراسم ارتحال امام می‌تواند دنیای استکبار را در دستیابی به اهدافشان ناکام کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک انسان مخلص،خداترس، استکبارستیز به معنای واقعی است؛افزود:مقام معظم رهبری هر ساله در سالگرد رحلت امام پیام های بسیار مهمی را به دنیا مخابره می‌کنند و به ملت می‌دهند و این نشان دهنده یک راهبرد مهم در عرصه سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها