حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در کرج:

انقلاب امام (ره) ایجاد بعثت در عصر جاهلیت جدید بود/ سخن برخی مسئولان مخالف ادبیات امام و انقلاب است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: زمانی که دشمن به این واقعیت پی برد که امکان حذف امام (ره) وجود ندارد، سعی به تحریف امام و مسیر آن کرده و تلاش می کند امام را انسانی آشتی مطلق معرفی کرده و روحیه ضد استکباری را از مکتب امام پاک کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۲۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
انقلاب امام (ره) ایجاد بعثت در عصر جاهلیت جدید بود/ امام (ره) با انقلابش یک جبهه استکبار و یک جبهه انقلاب اسلامی مطرح کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که صبح امروز در سالن شهدای کانون جوانان بسیج استان البرز با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به اینکه امام (ره) حق حیات به گردن ما دارد اظهار داشت: قرآن می گوید حیات انسانی به دین است و ثمره دین این است که انسان ها را حیات می بخشد.

وی با بیان اینکه انسان منهای دین در تعریف خدا و قران شرالدواب است و بدترین و خطرناک ترین موجود افرینش است افزود: انسان بدون معارف دینی و بدون اتصال به خدا هم خطرناک و هم زیان بارترین است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امام (ره) دین را حیات تازه بخشید،دین مرده و تبدیل شده به یک بوم نقاشی را تولد دوباره بخشید چراکه انقلاب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران احیا بعثت است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با احیا دین به گردن ماحق حیات دارد گفت: امام (ره) با انقلابش برای همه ما حرکت از مبدا خاکی تا مقصد الهی را تسهیل و مقدماتش را فراهم کرد، کاری کرد که جوانان ما به جای ارزش های حیوانی، ایثارگری، شهادت طلبی و تلاش برای رسیدن به قرب الهی را انتخاب کردند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: حضرت امام (ره) روحیه استکبار ستیزی، فرهنگ جهاد اکبر را در ما احیا کرد و یاد داد نسبت به مظلوم یاور باشیم و در برابر ظالم استقامت کنیم و آموخت که بی تفاوتی و بی رگی فرهنگ اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: امام (ره)فرمودند، به دشمنان تکیه نکنید و این هشدار را به ملت و مسئولین داده است چراکه معتقدبودند حقیقت دین تولی و تبری است و دوجبهه را همچون جدش ابا عدالله در سال 61 بازکرد و امام یک جبهه استکبار تعریف کرد با محوریت امریکای جنایتکار و یک جبهه اسلامی مطرح کرد با محوریت جمهوری اسلامی.

انقلاب امام (ره) ایجاد بعثت در عصر جاهلیت جدید بود/ امام (ره) با انقلابش یک جبهه استکبار و یک جبهه انقلاب اسلامی مطرح کرد
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه قرآن می گوید جنگ جبهه حق و انبیا با استکبار پایان پذیر نیست گفت: این یک سنت الهی است و انسان ها ضمن محک خوردن جوهر خود را نشان می دهند و معلوم می شود چه کسانی قیمت بهشت رفتن و حیات ابدی شایستگی توجه را دارند.

وی با اشاره به اینکه جنگ جلوه هایش عوض می شود ولی پایان نداردگفت: این بدین دلیل است که هریک اصول خود را قبول دارند و حرفمان با دولتمردان امریکا این است که ما جانشان را می خواهیم و آن ها نیز اصول اعتقادی ما را.

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: امروزه دشمن مستکبر به یک جمع بندی رسیده و مطالبه امام (ره) از ما حفظ مکتبش است همانطور که ائمه اطهار نیز از پیروانشان همین را می خواستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن ابتدا تلاش کرد امام خمینی(ره) را فراموش شده و عصر ایشان را پایان یافته تلقی کنند ولی دیدند نمی توانند و هرچه می کنند نمی شود چراکه کسی که نگذاشت امام عصرش پایان یاید و فراموش شود، مقام معظم رهبری است و بیش از همه نگذاشت نام، تفکر و مکتب ایشان پاک شود.

وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند رهبری غیر از جنس این دو رهبر روی کار آید گفت: گفتند باید آب را از سرچشمه بست و سرچشمه رانندگی انقلاب و سکانداری و زمان انقلاب است که ولایت است؛ ولی خبر ندارند که این امت، امتی است که شایستگی عنایات الهی را دارد که لذا خبرگانی شکل گرفت که انصافا روحیه انقلابی و جهادی در این خبرگان بسیار بالاتر است و اکنون بسیاری جرات حرف زدن در این خبرگان را ندارند.



حاجی‌صادقی گفت: درباره شهید در ادبیات دینی مطلبی گفته شده که در مورد نماز و روزه نگفته است و آن این است که می گوید شهید به مقصد رسیده است و آن قرب و خلیفه الهی است چراکه شهادت عالی ترین مدال الهی است.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این مطلب که دشمن پس از ناامیدی از به خطر انداختن اصل و نام امام (ره) فکر دیگری کرد گفت: دشمن تحریف رهبر فقید انقلاب اسلامی را بر ضد خود تبدیل کردن را پیش گرفتند ولی امام (ره) از اول نهضت استبداد و شاه را هنرپیشه و بازیچه می دید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن می خواهد امام (ره)را آشتی مطلق تعریف کنند و تلقین کنند که ایشان با مرگ بر امریکا موافق نبود و این درحالیست که امروزه می خواهند روحیه ضد استکبار و مقابله با دشمنان را از مکتب امام (ره) پاک کنند.

وی تصریح کرد: امروز خطر نفوذ وجود دارد و آنچه خطرناک است نفوذ متافیزیکی و فکری است که هدف آن پیاده نظام کردن امت انقلابی است و می خواهند به وسیله مردم انقلاب اسلامی را بشکنند که در این میان بصیرت و دانایی ما را می طلبد.


حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن توانسته ذهن برخی را در کشور تصرف کند گفت: این دست از افراد حرفشان این نیست که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ادبیاتشان ادبیات انقلابیون نیست بلکه ادبیانتشان در دست دشمن است، همانهایی که قرآن از آن ها مزمت می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ما با برجام مشکلی نداریم ولی برجامی که رهبر معظم انقلاب فرمود و آنچه مجلس گفته است قبول داریم اظهارداشت: دشمن نه با انرژی هسته ای و نه با حقوق بشر مشکلی ندارند بلکه با انقلاب، دین و مکتب اسلامی مشکل دارند و بنا بر فرمایشات خداوند که می فرمایند جنگ دشمن با شما تا زمانی که دینتان پا برجاست ادامه دارد.

 حاجی صادقی گفت: حفظ امام (ره)به حفظ مکتب ایشان است و امروز نقش امام تجسم یافته است در مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نه فقط یک هدیه بزرگ خداوند به ماست بلکه شخص ولی فقیه که دشمن را به ستوه آورده است چراکه آن که نمی گذارد انقلاب از صراط مستقیم بیرون نرود ولی فقیه است.

انقلاب امام (ره) ایجاد بعثت در عصر جاهلیت جدید بود/ امام (ره) با انقلابش یک جبهه استکبار و یک جبهه انقلاب اسلامی مطرح کرد

وی در ادامه گفت: اسلام موتور محرکه، پیوند امت با ولایت، روحیه انقلابی و جهادی و روحیه استکبارستیزی و درگیری ما با دشمن، وحدت و انسجام بر محوریت ولایت رااز جمله اصولی است که در انقلاب اسلامی حاکم است و دشمن قصد براندازی آن ها را دارد.            

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسئولین گفت: بدانید اگر فکر کردید عزتتان و توجه امت به شما به این است که موضعی غیر از موضع رهبری بگیرید بدانید گذشته انقلاب ثابت کرده سقوط تان در اندیشه مردم قطعی خواهد بود چراکه عظمت شما بر این است که پیرو رهبری باشید.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار