فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود خبر داد:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: با توجه به اهمیت نظام صالحین سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان شاهرود انجام می شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۲۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
نفیسه سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه بسیج مطهره شاهرود با اشاره به سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) اظهار کرد: سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه ها با هدف بررسی عملکرد حلقه ها و توجیه سرگروه ها نسبت به برنامه های صالحین در سطح پایگاه های بسیج برگزار می شود.

وی افزود: حلقه های صالحین اساس کار در بسیج است و باید تلاش کنیم تا در این زمینه پایگاه های بسیج بیشتر تلاش نمایند و نسبت به اهمیت دادن به این موضوع مهم توجه و دقت لازم را صرف کنند.

سبحانی با بیان اینکه حلقه های صالحین در تحقق اهداف بسیج مستضعفین نقش اساسی دارند گفت: با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم حلقه های صالحین می توانند در رشد و شکوفایی معرفتی،بصیرتی،تربیتی و مهارتی بسیجیان نقش موثر داشته باشد و محفلی برای رفع شبهات و اصلاح دیدگاه های بسیجیان باشد.

وی تصریح کرد: بازخورد حلقه های صالحین باید در خانواده ها و اطرافیان مشخص شود و باید تلاش در جهت اثرگذاری موضوعات صالحین در متربیان و اطرافیان آنها پیگیری شود.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود با بیان اینکه کلیه پایگاه های مقاومت دارای حلقه صالحین عام و خاص بسیج هستند بیان کرد: همه بسیجیان عضو پایگاه ها در حلقه های صالحین سازماندهی شده و برنامه ها در قالب حلقه های صالحین در پایگاه ها اجرا و پیگیری می شود و تلاش این است تا بسیجیان ما در مقابل تهدیدات دشمن آگاه شوند و جامعه را نیز آگاهسازی نمایند و گفتمان سازی انقلاب و ولایت را در جامعه تحکیم بخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها