خبرهای داغ:
هيئت اقتصادي ايالت سيلوزياي لهستان در قزوين:

با تصويب قوانين ساده هر نوع سرمايه گذاري در لهستان ممكن است

رييس اتاق بازرگاني ايالت سيلوزيای لهستان به همراه يك تيم اقتصادي وارد قزوين شد و با فعالان اتاق بازرگاني ديدار و گفتگو كرد و همكاري در بخش ،هتل داري، حقوقي، مشاوره، جواهرات، صدور تكنولوژي براي صنايع شيشه، نظارت ، محور گفتگو تيم اقتصادي و اتاق بازرگاني در قزوين بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوين، رئيس اتاق بازرگاني ايالت سيلوزيا ي لهستان گفت:  فرصت بسيار خوبي است كه دراين ديدار و ارتباط  بتوانيم با ايران در زمينه هاي مختلف تجاري و بازرگاني و ساير حوزه ها كار كنيم. وقتي شما به لهستان وارد شويد اين ايالت را بنام سيلوزيا كه  من به عنوان رييس اتاق آن هستم به عنوان يك منطقه صنعتي مي شناسند.


يات ساك مدير امور بين الملل اتاق بازرگاني ايالت سيلوزياي لهستان نيز درادامه گفت: ما با اتصال با اس امي ها(انجمن هاي مردمي)كوچك و برگزاري كنفرانس هاي متعدد به معرفي توانمنديهاي خود در سراسردنيا مي پردازيم. در اروپا فعاليت بسيار خوبي داريم .


دولت ايالتي ما با تصويب قوانين خوب و روان هر نوع سرمايه گذاري را در لهستان ممكن ساخته است و به راحتي مي توانيم توسعه صنعت و فناوري ها را داشته باشيم. در اسيا با گروههايي از كشور هند و چين در زمينه هاي مختلف همكاري داريم که از نظر جغرافيايي در جنوب كشور چك هستیم و مي توانيم در قزوين با انجام معاملات و توافق هاي خوب  به سمت همكاري مشترك گام برداريم.


نماينده اتاق بازرگاني ايالت سيلوزيای لهستان در آمريكا : لهستان شركاي خوبي را در قاره آمريكا وايالت متحده دارد.
خانم اوني از ديگر دست اندركاران اتاق سيلوزياي لهستان گفت: طي ديداري كه با سفارت ايران در لهستان داشتيم ما را راهنمايي و به ارتباط اقتصادي با ايران ترغيب كرد در رايزني هاي خود به ايران امديم  تفاهمنامه ای هم با  يك شركت ايراني امضا كرديم.
يكي ديگر از  فعالان اقتصادي لهستان وابسته به شركت خدماتي نظامي و پليسي ورك ليور گفت: ما وابسته به يك صنعت نظامي هستيم و در زمينه رنگ سازي فعاليت داريم  که اين توليدات ما در زمينه ساختماني  و ساير حوزه هاي مشابه انجام مي شود.
نماينده اتاق بازرگاني ايالت سيلوزيا در آمريكا در ادامه گفت: لهستان شركاي خوبي را در قاره آمريكا وايالت متحده دارد و فعاليت خوبي در اين قاره دارد بطوريكه با 1100شركت در آمريكاي جنوبي همكاري دارد.


يكي از فعالان اقتصادي بخش شيشه لهستان گفت: ما در حوزه شيشه و توليد آن در زمينه صدور تكنولوژي، ارائه راه حل و توليد و در حوزه بازار ايران علاوه  بر راه حل مي توانيم  بخش نظارت را  هم داشته باشيم ما به دنبال شركاي سرمايه گذاري هستيم كه ما را ياري كنند.
هدف ما فروش در بازار ايران است و تمایل ماسرمایه گذاری در بخش هتل سازي است
نماينده اتاق مشترك ايران و لهستان گفت: ما در زمينه مستغلات و حمايت از محيط زيست و انرژي و بخش خصوصي و دولتي فعال و با يك شركت ايراني بنام طبس مولايي تفاهم نامه امضا كرديم.
نديگر فعال اقتصادي در حوزه فيتينگ‌ها و اتصال ايالت سيلوزيا با اشاره به شناسایی بهتر فضای مشارکت و همکاری در ایران گفت: ما در زمينه شير آلات نيز فعاليت داريم كه در صنايع پتروشيمي و پالايشگاه ها فعاليت دارند.
مالك شركت جواهر سازي اورينتس گفت: ما در حوزه تجملات لوكس در بازار اروپا بنام داووس به فروش مي رسد کار اقتصادی انجام می دهیم .


1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار