نماینده مردم تکاب در گفتگو با «بسیج»:

به جای مسوولان دولتی از کارگران معدن آق‌دره عذرخواهی می‌کنم!

محبی‌نیا گفت: متاسفانه ما از آن فرهنگی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است دور شده ایم و دوباره در حال حرکت به سمت اقتصاد سرمایه‌داری هستیم که کاملا با مبانی انقلابی و اسلامی در تضاد است.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۹۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص ماجرای شلاق خوردن 17 کارگر معدن طلای آق‌دره، اظهار داشت: استفاده از شلاق به دوران جاهلیت بر می‌گردد، شلاق هایی که در تایخ همیشه بر بدن های افراد پاک خورده و موجب ظلم به مظلومان شده است و امروز هم متأسفانه شاهد این ظلم به تعدادی کارگر زحمت‌کش هستیم.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی اینگونه رفتارها همواره مورد نفرت و خشم بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری واقع شده است، چراکه یکی از وجوه «منکر» استفاده از اینگونه ابزارها در قبال قشر مظلوم است.

محبی‌نیا با بیان اینکه این رفتار زشت به هیچ وجه قابل دفاع و توجیه نیست، افزود: این ماجرا موجب شرمندگی دستگاه های مسؤول خواهد شد. من تعجب می کنم که چرا دولت و یا دستگاه های نظارتی به صورت ویژه برای مشخص شدن ماجرا و مجازات عاملین این ظلم به 17کارگر وارد عمل نمی شوند.

وی در ادامه گفت: من به عنوان نماینده مردم این منطقه عذرخواهی خود را از طرف مسببین این حرکت ناپسند، به این کارگران اعلام می‌کنم و قطعا با جدیت تمام پیگیر این پرونده خواهم شد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب ریشه این اقدامات را بی توجهی به مبانی انقلاب و رفتارهای انسانی خواند و افزود: متاسفانه ما از آن فرهنگی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است دور شده ایم و دوباره در حال حرکت به سمت اقتصاد سرمایه داری هستیم که کاملا با مبانی انقلابی و اسلامی در تضاد است.

وی در خصوص اصرار فرماندار تکاب برای اجرای حکم شلاق کارگران، گفت: من در جریان جزئیات دقیق پرونده نیستم اما قطعا آن را بررسی کرده و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا با عاملین این ظلم بزرگ به شدت برخورد شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار