خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) قدردانی از خدمت بزرگ امام راحل به اسلام و مسلمانان است و نیز بیعت با آرمانهای امام وظیفه ما را سنگین تر کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۸۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه وظیفه مردم و مسئولین برای گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل سنگین و خطیر است گفت: برنامه های گرامی داشت سالروز ارتحال امام باید از نظر کیفی وکمی ارتقاء یابد چراکه برگزاری این سالگرد قدردانی از خدمت بزرگ امام راحل به اسلام ومسلمانان است و نیز بیعت با آرمانهای امام وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: نهادی که برنامه های اجرایی ستاد ارتحال را برعهده می گیرد باید توان اجرایی را به خوبی انجام دهد.

بخشدار نیم بلوک هم در این جلسه با بیان اینکه برنامه های اجرایی امسال باید نسبت به سال گذشته مطلوبتر برگزار شود گفت: فضاسازی، اجرای کمیته های پشتیبانی، کمیته ها های فرهنگی وتبلیغی، دعوت از سخنران، برگزاری کمیته روستایی، اطلاع رسانی ، امنیت مراسم و برگزاری ایستگاه های صلواتی مهم ترین برنامه ها در سطح بخش نیم بلوک خواهدبود.

گلچین افزود: برنامه ها با کیفیت تاثیر بسزایی بخصوص برای نسل جوان خواهد داشت تا راه و روش امام راحل برای آنها تبیین شود.

سروان احمدی فر فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض هم از حضور کم مردم در مراسم امام راحل سال گذشته انتقاد کرد وگفت: هرچند اطلاع رسانی به نحو احسن صورت گرفته بود امام حضور مردم کمرنگ بود.

وی از راه اندازی هیئت های زنجیر زنی وسینه زنی در روز سالگرد، اطلاع رسانی ، اعزام دو دستگاه اتوبوس برای خواهران وبرادران بخش نیم بلوک به مرقد امام در روز 12خرداد و دعوت از سخنران از برنامه های این نهاد عنوان کرد.

حجت السلام میری مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات بخش نیم بلوک هم از اعزام روحانی به روستاهای فاقد روحانی بخش نیم بلوک خبر داد و گفت: فضاسازی سطح شهر، نصب بنروپارچه از برنامه های دیگر این نمایندگی خواهد بود.

مهندس پور شهردار نیم بلوک هم از برگزاری مراسم در روز ارتحال در این شهر خبر داد و افزود: امادگی ایستگاه اتش نشانی، اماده سازی واذین بندی شهر ، سخنرانی ومراسم عزاداری از مهم ترین برنامه های شهر نیم بلوک خواهدبود.

جهانبخش مسئول نمایندگی آموزش وپرورش بخش نیم بلوک هم از اماده کردن فرمایشات وجملات ارزشمند حضرت امام در مدارس خبر داد وگفت: جملاتی ارزشمند به جوانان ونوجوانان واشنایی بیشتر دانش اموزان با اندیشه های بلند وملکوتی حضرت امام (ره) و تکثیر آن در مدارس متوسطه اول و دوم از اقدامات مهم این نهاد می باشد.

حیدری مسئول نمایندگی اداره اوقاف وامور خیریه بخش نیم بوک نیز گفت: مراسم عزاداری در بقاع متبرکه دو امام زاده بخش نیم بلوک برگزار خواهد شد و برنامه هایی در مضامین سالروز ارتحال نیز انجام می شود.

حسینی مسئول نمایندگی فرهنگ وارشاد بخش نیم بلوک افزود: پخش کلیپ، قرائت وصیت نامه امام راحل و اجرای شب شعر از اقدامات این نهاد خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها