حمید رضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: مظلوم خواندن فرقه ضاله بهائیت از دیدگاه فائزه رفسنجانی بعد از دیدار با آنها نشانه نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع کارکنان سپاه استان ایلام ضمن تسلیت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: اخیراً فرزند هاشمی رفسنجانی با بهائیت دیدار داشته و با کمال پر رویی بیان کرده است که از این دیدار پشیمان نیست و در ایران در حق بهائی ها ظلم شده است؛ ولی شناخت بهائیت بحث گسترده ای دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان نفوذ آن را عنوان می کند.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی با بیان اینکه این دیدار ها زمینه ساز نفوذ است؛ تصریح کرد: نفوذ بهائیت انجام شده و این نفوذ در زندانی که خانم فائزه رفسنجانی بوده صورت گرفته و بهائیها متاسفانه با یکی از فرزندان شخصیت های تراز اول کشور ارتباط بر قرار کردند.

وی گفت: برای آشنایی با فرقه بهائیت اول باید فرقه شیخی گری و بعد بابیت را شناخت؛ در زمان قاجاریه ملا احمد احسائی حنبلی مذهب، به ظاهر شیعه می شود و به حوزه علمیه عربستان می رود و تحصیل و تدریس می کند.

اصول دین ملا احمد احسائی خدا، نبوت، امامت و رکن چهارم می باشد که بهائیت معتقد هستند خدا در دسترس نیست، پیغمبر از دنیا رفته و امام زمان در عالم قلیا یا به عبارتی بین برزخ و دنیاست یعنی زنده نیست؛ فلذا که همان ملا احمد احسائی بود می بایستی مرجع رجوع مسلمانان باشد.

وی با اشاره به اینکه احمد احسائی انکار معاد جسمانی می کرد؛ عنوان کرد: در زمانیکه شیخ احمد احسائی قصد مسافرت از شهر یزد را داشت سید کاظم رشتی از گیلان نزد شیخ احمد احسائی آمد و در جرگه شاگردان او و نهایتا جانشین او شد.

حجت الاسلام عباسی گفت: حسین علی نوری که ملقب به بهاء الله بود و بعد ها جانشین ملا احمد احسائی شد به آکاد فلسطین رفت و بعدها طرف داران بهاء الله زیاد شدند و فرقه بهایی را تشکیل دادند.

حجت الاسلام محمد رضا عباسی به کتاب اقدس دین بهائیت اشاره کرد و گفت: بعد از فوت حسین علی نوری، آکاد در فلسطین اشغالی قبله بهائیت شد و عباس فرزندش راه پدرش را ادامه داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام بیان داشت: دین بهائیت ازدواج با محارم و همجنسگرایی را حلال می دانند این در حالی است که شبکه "من و تو" ماهواره همین فرهنگ را ترویج می دهند و متاسفانه خانم فائزه رفسنجانی با چنین افرادی ارتباط برقرار می کند.

وی در آخر با تاکید بر اینکه امروز رسانه های غربی که در دنیا مطرح هستند را بهائیت کنترل می کند؛ اذعان کرد: امروزه خیلی از داروخانه ها، آهن فروشی ها، کارخانجات و دیگر شغل ها را بهائیت با داشتن اقتصاد های کلان اداره می کنند که نشان از نفوذ آنهاست.

ارسال نظرات