طي مراسمي در حسينيه سيدالشهدا(ع) شهر دلوار و با حضور حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار، فرماندهي مركز مقاومت بسيج امام حسين(ع) و برخي از روئساي ادارات بخش ساحلي دلوار کاروان زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) راهی تهران شدند.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار؛ حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار در این مراسم عنوان داشت: به تحقیق پس از ائمه معصومین(ع) شخصیت امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر بوده است.

حجت الاسلام زاهد دوست در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: هرسالی که بر سال های عمر پر برکت انقلاب اسلامی افزوده می شود شخصیت امام(ره) هم برای ما و هم برای تمامی دنیا بیشتر شناخته میشود و ابعاد وجودی و شخصیتی امام(ره) آشکارتر می شود.

زاهد دوست افزود: شخصیت امام(ره) یک شخصیتی است که عمق وجودی شخصیت ایشان تا به امروز حتی برای پیروان امام و ملت ایران هم آن طور که باید و شاید شناخته شده نیست و ما امروزه شاهد آن هستیم که در دنیا ابعاد وجودی انقلاب ما تازه در حال شناخته شدن است.

زاهد دوست همچنین اضافه کرد: امروزه باید قدردان نعمت های انقلاب اسلامی باشیم، قدردان امام(ره) و قدردان نعمت دست آوردهای امام(ره) باشیم، امامی که خود شاگردی از شاگردان مکتب اباعبدالله(ع) بود و تمام آنچه امام به ما آموخت و تمام انچه امام از آثارش برای ما به یادگار گذاشت همه و همه برگرفته از آموزه های قرآن است.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) تا پایان عمر پربرکت خویش شعار استکبار ستیزی را بر زمین نگذاشته و با وجود شرایط سخت دوران جنگ و پس از جنگ لحظه ای زیر بار حرف زور دشمن و ذلت دشمن نرفته و دست دوستی به سوی یزید زمان دراز نکردند.


ارسال نظرات