گفتگوی «بسیج» با یک کامیوندار در مورد پشت پرده اعتراض کامیونداران
کاش با مدیریت باربری پسر عمو بودیم افزود: سیستم اعلام بار در پایانه های باربری به سمتی رفته است که فقط به فامیل و دوستان خود می دهند و ایکاش به تمام کامیونداران به چشم پسر عمو و پسر خاله دیده می شد تا همه کامیونداران باری برابر را انتقال دهند.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
یک کامیوندار از استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وزارت کشور در برابر فساد سیستم حمل و نقل که در اداره پایانه های باربری وجود دارد مسوول است تا فاسدان در سیستم حمل و نقل را قلمع و قمع کند نه اینکه حمایت کند.

وی با بیان اینکه کاش با مدیریت باربری پسر عمو بودیم افزود: سیستم اعلام بار در پایانه های باربری به سمتی رفته است که فقط به فامیل و دوستان خودبار را می دهند و ایکاش به تمام کامیونداران به چشم پسر عمو و پسر خاله نگاه می شد تا همه کامیونداران باری برابر را انتقال دهند.

این کامیوندار بیان داشت: مصداقی از عینیت فساد ساختاری در حمل و نقل را می آورم تا آگاهی بیشتری برای خوانندگان ایجاد شود، شرکت باربری بعد از اینکه بار وارداتی که از خارج رسیده است و از کشتی بارگیری می شود را به تاجر مربوطه اعلان می دارد دقت کنید تاجر مربوطه تاجری که برذای شرکت باربری شناخته شده است و بعد تاجر به کامیونداران وابسته خود اعلام می دارد که بارگیری کنند لذا پسر عموها زودتر از بقیه بار را می برند.

ارسال نظرات