خبرهای داغ:
امیر حسین مرادی گفت: اصول هفت گانه حضرت امام خمینی(ره) احیا گر چراغ راه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم٬  به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: راز جهانی شدن حضرت امام خمینی(ره) در مکتبی است که ایشان عرضه کرده است و توانست آن را به طور مجسم و به صورت یک نظام، در مقابل چشم مردم جهان قرار دهد.
 
وی افزود : همچنان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند این مکتب دارای هفت اصل است که برتمام ملت ایران واجب است که در جهت دست یابی به اهداف نظام انقلاب اسلامی آن اصول را بشناسد.

مرادی در ادامه افزود: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند نخستین اصل اثبات اسلام ناب محمدی، نفی اسلام آمریکایی است، یعنی اسلام مبتنی بر متد علمی و جا افتاده و تکمیل شده در حوزه های علمیه و نفی اسلام آخوند های درباری؛ که امروزه  عده ای قصد دارند تا با تحریف خط امام راحل باز با آن سو بروند و همچین نفی اسلام القاعده و داعش که هم اکنون آل سعود و هم پیمانانش در صدد رشد و توسعه آن هستند اسلامی متحجر که مرزبندی با سکولار ندارد.

وی گفت: اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به مستکبران در تمامی مواضع انقلابی امام خمینی(ره) بحق قابل مشاهده بود و این دومین اصل آن امام عزیز بود و نیز اعتقاد ایشان به اراده مردم و مخالفت با  تمرکز های دولتی و سپردن کارها به مردم در عرصه های اقتصادی، سیاسی، سازندگی، نظامی، اجتماعی و جنگ نرم دشمن را میتوان سومین اصل مکتب امام خمینی(ره) دانست.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: چهارمین اصل مکتب ایشان حمایت جدی از محرومان و مستضعفان، تاکید بر مصرف درست بیت المال به همراه پرهیز از اسراف و اشرافی گری و تلاش برای ریشه کن کردن فقر است.

وی افزود: حضرت روح الله(ره) قرار داشتن در جبهه مخالف مستکبران و حمایت از تمامی مظلومان جهان و مخالفت با ظلم و استبداد شیطان بزرگ و ایادی آن را بحق بعنوان پنجمین اصل از مکتب ایشان، که از سوی مقام معظم رهبری معرفی شده و مورد تاکید است اصلی ترین دلیل جهانی شدن آن امام عزیز است.

ارسال نظرات