مديرکل اداره کل امور مالياتي استان زنجان:

مهلت قانوني ارائه اظهارنامه ها تمديد نمی شود

آخر خردادماه 1395، پايان مهلت قانوني ارائه اظهارنامه هاي اشخاص حقيقي است و زمان آن تمديد نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۱۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديرکل امورمالياتي استان زنجان گفت:پايان خردادماه 1395،پايان مهلت قانوني ارائه اظهارنامه هاي الکترونيکي اشخاص حقيقي خواهد بود و اين زمان به هيچ عنوان قابل تمديد نمي باشد.

شريفي با اشاره به تغيير زمان ارائه اظهارنامه ها از تير به خردادماه ،ضرورت تسليم به موقع و عدم تعويق آن به روزهاي پاياني خرداد يادآور شد و افزود: مؤديان بايد توجه داشته باشند که در روزهاي پاياني به علت ترافيک بالاي خطوط اينترنتي و امکان بروز خطا در سيستم،تعجيل در تسليم اظهارنامه ها به سود ايشان خواهد بود.

وي با توضيح برخي نکات در خصوص مراحل تکميل اظهارنامه ها، اظهار داشت: ارائه کد رهگيري توسط مؤديان که پس از پيش ثبت نام کد اقتصادي از سوي سازمان امور مالياتي صادر مي شود ضروری است.

شريفي با اشاره به آدرس الکترونيکي WWW.TAX.GOV.IR تأکيد کرد: مؤديان مي توانند با مراجعه به اين سايت از منزل و يا محل کار خود به شکل برخط به تکميل و ثبت اظهارنامه ها بپردازند.همچنين دفاتر پيشخوان ،کافي نتها و دفاتر پست سراسر استان پس از سپري نمودن دوره هاي آموزشي در اداره کل، آماده دريافت اطلاعات عزيزان جهت تسليم اظهارنامه هاي الکترونيکي هستند.

وي در خصوص ماليات گفت: مالياتها به دو گروه مستقيم و غير مستقيم(ارزش افزوده) به شرح مصارف آن درعرصه هاي صنعت،بهداشت و سلامت،محيط زيست، عمران و آباداني، آموزش و پرورش، راه و شهرسازي، تفريح و سرگرمي و ساير هزينه هاي جاري کشور پرداخت و ماليات را پايه و اساس زير ساختهاي اقتصادي و تجاري در عرصه ملي و بين المللي، تفکیک می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار