كاروان بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) مركز مقاومت بسيج امام حسين(ع) دلوار مزین به نام اولین شهید مدافع حرم شهید محمد احمدی جوان صبح امروز راهی تهران شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز طي مراسمي در حسينيه سيدالشهدا(ع) شهر دلوار و با حضور حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهر دلوار، فرماندهي مركز مقاومت بسيج امام حسين(ع) و برخي از روئساي ادارات بخش ساحلي دلوار بیش از 250 نفر از خواهران و برادران بسيجي مركز مقاومت سپاه دلوار به همراه 5 اتوبوس و در قالب كاروان زيارتي بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) جهت شركت در مراسم و تجديد پيماني دوباره با آرمانهاي آن امام همام  به مقصد تهران اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار احمد حيدري فرمانده مركز مقاومت بسيج امام حسين(ع) در اين مراسم تصریح کرد: امام خمینی (ره) اسطوره صبر و استقامت در برابر استکبار جهانی بوده که ملت‌ها و ابرقدرت‌های زورگوی جهان را با قدرت اراده و ایمان قوی خود به زانو درآورد.

حيدري افزود:کاروان ابتدای صبح روز چهاردهم در مرقد مطهر امام راحل مان حضور بهم خواهیم رساند و تجدید میثاقی با امام و رهبر معظم انقلاب خواهیم داشت تا بتوانیم به شایستگی، و با تمام توان وفادار به آرمانهای والای انقلاب اسلامی باشیم.

وی برنامه های این کاروان را نیز مورد اشاره قرار داده و اعلام کرد :  خو اهران و برادران بسيجي ضمن شرکت  درمراسم بزرگداشت بيست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خميني(ره) از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران درشهر مقدس قم نيز ديدار خواهند نمود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها