کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از ابتدای تابستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۷۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از ابتدای تابستان آغاز می‌شود.

کریم مسگر جماعت با اشاره به اینکه برنامه‌ها همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اصناف آغاز می‌شود، افزود: برنامه‌های اوقات فراغت به مدت هفت هفته در پایگاه‌های طرح بهبود اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش شهرستان ابهربه اجرا در می آید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه طبق تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و آموزش و پرورش شهرستان ابهر تعداد ۴۹ پایگاه در این شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل آموزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مزارع تابستانی و همچنین موسسات مردم نهاد است که برای برگزاری این طرح در شهرستان ابهر در نظر گرفته شده است.

مسگر جماعت با بیان این که از ابتکارات امسال آموزش و پرورش شهرستان ابهر می‌توان به ایجاد پایگاه مشاوره برای راهنمایی والدین در فصل تابستان ( واقع در مرکز مشاوره این مدیریت) اشاره کرد، افزود: همچنین طرح هجرت ۳ در ۱۲ عرصه از مدارس روستایی و شهری برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیجی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری توسط خبرگزاری پانا با نظارت سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری اردوی علوی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نخبه و در نهایت مهدکودک کشاورزی و کلاس‌های آموزشی صنایع دستی قالی بافی توسط سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مسگر جماعت با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان ابهری از برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت عنوان کرد: در سال گذشته تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان ابهری در این پایگاه‌ها شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر خاطرنشان ساخت: مدارس بهترین محل برای فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان هستند.

ارسال نظرات