خبرهای داغ:
جمعی از دانش آموزان استان قزوین در حمایت از از اقدام دادگستری استان در برخورد قاطعانه با مراسم غیر اخلاقی استان بیانه‌ای صادر نمودند.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۵۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،جمعی از دانش آموزان استان قزوین در حمایت از از اقدام دادگستری استان در برخورد قاطعانه با مراسم غیر اخلاقی استان بیانه‌ای صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱللَّهَ يَأْمُرُ بِٱلْعَدْلِ وَٱلْإِحْسَٰنِ وَإِيتَآئِ ذِى ٱلْقُرْبَىٰ وَيَنْهَىٰ عَنِ ٱلْفَحْشَآءِ وَٱلْمُنكَرِ وَٱلْبَغْىِ يَعِظُكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (سوره مبارکه نحل، آیه شریفه 90)

خداوند به عدل و احسان و بخشش به نزدیکان فرمان می‌دهد؛ و از فحشا و منکر و ستم، نهی می‌کند؛ خداوند به شما اندرز می‌دهد، شاید متذکّر شوید!

  انقلاب اسلامی ایران همواره منادی عدالت خواهی و عدالت طلبی در سراسر جهان و یاور مظلومان در اقصی نقاط عالم بوده است. اما متاسفانه پس از گذشت 38 سال هنوز هم خبرهای بسیاری از مفاسد فرهنگی در سطح خرد و کلان به گوش می‌رسد که به هیچ وجه شایستهٔ هویت اسلامی جمهوری اسلامی ایران نیست  و شایسته است مسئولین امر با برنامه ریزی دقیق تر در جهت پیشگیری و برخورد و با عوامل گسترش فساد به صورت جدی تر وارد عمل شوند.

 از سوی دیگر هر چقدر برخورد با هتاکان با ارزشهای اخلاقی ، دینی و اسلامی دقیق تر و قاطعانه تر باشد صدای ضجّه بلندگوهای استکبار بلندتر خواهد شد لذا از هیاهو ، قیل و قال و فریادهای دشمنان خدا و بشریت و انسانیت نباید هراس به خود راه داد.

 استکبار و نوچه هایش بدانند ملت ایران اجازه نخواهد داد کسی به ارزش‌های انقلابی و دینی و ایمانی مردم تعرض کند و چنانچه کسی جسارت این کار را به خود بدهد قطعاً با مشت کوبنده ملت روبرو خواهد شد.

 اقدام فرزندان این ملت در قوه قضائیه در برخورد با هنجارشکنان ارزشهای ملت ، یکی از همین اقدامات شایسته بود که در استان شهید پرور قزوین،  مهد دلیران و خواستگاه عالمان برجسته دینی و انقلابی انجام شد و با شنیدن این برخورد به هنگام، سریع و قاطعانه مسئولین دادگستری قزوین، ملت ایران بر تمامی انها آفرین می گوید.

 ما دانش آموزان حمایت خود را از اجرای قانون توسط مجریان قوه قضائیه و دادگستری قزوین در برخورد قاطعانه با عوامل برگزاری برنامه غیر دینی، غیر فرهنگی و  غیر اخلاقی جمعی از افراد غافل و منحرف را اعلام میداریم و به مسئولین می گوییم واهمه ای از هیاهوی شیطان صفتان به خود راه ندهید و همچنان محکم و انقلابی قدم بردارید و بدانید دست حق پشتیبان شماست.

 

جمعی از دانش آموزان استان قزوین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها