استاندار زنجان:

ما موظفیم از تجربیات یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم بهره ببریم

همه ما موظفیم از تجربیات یکدیگر بعنوان سرمایه ای که به بهای آزمون و خطاهای متعدد در کشور بدست آمده برای خدمت رسانی به مردم بهره بریم.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۳۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در آئین تجلیل از نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از برگزاری این مراسم اظهار خرسندی نمود و گفت: قدردانی از نمایندگانی که چند سال دوره قانون گذاری و خدمت به مردم را طی نمودند، سنت حسنه ای است که پیشنهاد برگزاری آن را در زمانی که خود نماینده مردم استان در مجلس هشتم بودم، ارائه دادم.

مهندس انصاری مجموعه تلاش و پیگیری ها و همراهی نمایندگان استان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه استان را قابل تقدیر دانست و افزود: همه ما موظفیم از تجربیات یکدیگر بعنوان سرمایه ای که به بهای آزمون و خطاهای متعدد در کشور بدست آمده برای خدمت رسانی به مردم بهره بریم.

وی از همراهی و همدلی نمایندگان مجلس نهم اظهار رضایت نمود و در خصوص مجلس دهم تصریح داشت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم، رفتار عقلانی تری دنبال نموده و با رویکرد منطقی شاهد مجلسی قدرتمند و توامندتری خواهیم بود.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: انتخاب شش نفر از اعضای هیات رئیسه این دوره از مجلس از یک جناح و شش نفر دیگر از جناح مقابل، نوید همکاری و تعامل بیشتر را می دهد.

گفتنی است، آئین تجلیل از نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس انصاری استاندار زنجان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از خدمات چهار ساله محسن علیمردانی، محمد اسماعیلی نمایندگان حوزه انتخابیه زنجان و طارم، رضا عبدالهی نماینده مردم ایجرود و ماهنشان، سید محمد موسوی سجاسی نماینده مردم خدابنده و محمد رضا خانمحمدی نماینده حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه قدردانی و ضمن اهداء لوح سپاس به نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی، از سردیس این نمایندگان رونمایی شد.

ارسال نظرات