مسئول انجمن ادبيات داستاني ايلام در خصوص جشنواره استاني ادبيات داستاني بيان كرد: جشنواره ادبیات داستانی در سال 95 بصورت متمرکز برگزار مي شود و آثار هنرمندان بسيجي مستقيماً به جشنواره كشوري ارسال مي شوند.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حشمت اله كرمي نژاد مسئول انجمن ادبيات داستاني ايلام در خصوص جشنواره استاني ادبيات داستاني بيان كرد: جشنواره ادبیات داستانی در سال 95 بصورت متمرکز برگزار مي شود و آثار هنرمندان بسيجي مستقيماً به جشنواره كشوري ارسال مي شوند.

وي داستان را محمل بسیار مناسبی برای ذخیره نمودن بار فرهنگی ، فکری و معنوی و انتقال آن به نسلهای آینده بویژه نسل جوان و نوجوان که رغبت و اشتیاق بیشتری به ادبیات داستانی دارند عنوان كرد

كرمي نژاد اذعان داشت:اين جشنواره در سال جديد با هدف شناسایی استعدادهای درخشان بسیجی در هنرنویسندگی کشور و ارتقاء ادبیات داستانی متعهد، در فضای رقابتی سالم ، توجه و تاکید به هنر ادبیات داستانی بر اساس فرمایشات موکد مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی حرکت های بنیادی ادب و هن و رشد و ارتقاء توانایی های اهل قلم در زمینه های تکنیکی و محتوایی آثار از طریق انتخاب و ارائه الگوهای برتر برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن ادبيات داستاني ايلام ،معرفي گروهك هاي تكفيري صهيونيستي و سلفي ، سبك زندگي اسلامي ايراني،شهداي حادثه منا، شهداي مدافع حرم، برجام و شهداي هسته اي و بسيج ،مقاومت و استكبار ستيزي را از جمله موضوعات اين جشنواره عنوان كرد.

وي ،ایجاد زمینه برای جذب جوانان و نوجوانان علاقه مند به داستان نویسی در برنامه های بسیج را از ديگر اهداف برگزاري جشنواره ادبيات داستاني عنوان كرد و اظهار داشت:انشاء الله بتوانيم همچون دوره هاي پيشين شاهد درخشش هنرمندان استان در جشنواره سراسري باشيم.

مسئول انجمن ادبيات داستاني با بيان اينكه اين جشنواره در دوره سني 16 تا 30 سال و 30 سال به بالا برگزار مي شود عنوان كرد: هنرمندان مي توانند جهت دريافت فراخوان به كانون هاي بسيج هنرمندان مراجعه و يا آثار خود را با موضوعات مندرج در فراخوان به دبيرخانه استاني جشنواره واقع در ايلام-مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي-طبقه دوم- سازمان بسيج هنرمندان تحويل نمايند.

گفتني است هر هنرمند مي تواند حداكثر 5 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار