خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) قزوین:

رسانه‌های غربی مدافع حقوق جامعه اسلامی نباشند/ رسیدگی دادستان قزوین در اجرای حکم هنجارشکنان قابل تقدیر است

کد خبر: ۸۶۸۷۲۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین، با بیان اینکه اجرای حکم از یک طرف خواسته توده‌های مردم و از طرفی امر الهی است، اظهار کرد: در هر صورت جامعه برای خود یک هنجارهایی دارد و شکستن این هنجارها مشکلاتی را به همراه دارد.

وی افزود: برای اینکه در جامعه مشکلات ایجاد نشود متولیان امر به معروف و نهی از منکر و مسؤولان امر وظیفه دارند که در مقابل این هنجارشکنان به درستی عمل کنند و اجازه ندهند متولیان ناهنجاری در جامعه که به عنوان انگل‌های جامعه محسوب می‌شوند، جامعه را آلوده کرده و منجر به نابودی بسیاری از ارزش‌های جامعه شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین اضافه کرد: در این استان پارتی‌های شبانه و اختلاط دختر و پسر که رخ داده، محصول فرهنگ منحط غربی است که از طریق ماهواره‌ها و فضاهای مجازی تزریق می‌شود که نتیجه آن چیزی جز ناهنجاری در جامعه نیست.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: جوانان و نوجوانان کشور باید موظف باشند و بدانند که گرفتار شدن در فرهنگ منحط غربی، طبیعتاً برخورد قانونی را در بر دارد که باید در این راستا به درستی به امر الهی و یا اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال برای ضمانت بقای جامعه و اجرای دستورات دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است، یادآور شد: مردم جامعه به درستی به این دو فریضه عمل نکرده‌اند و در این راستا نیز حاکمیت و مسؤولان در اجرای هرچه بهتر این دو امر مسؤولیت دارند، چراکه این مهم یک وظیفه الهی، شرعی، قانونی و خواسته مردم نیز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و در راستای کمرنگ کردن معضلات جامعه، دادستانی و دادگستری یک طرف این قضیه مهم هستند و از سوی دیگر نیز تمام دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و همچنین مردم نقش مهم و مؤثری را در این زمینه ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: اگر تعامل در راستای کاهش ناهنجاری‌ها و معضلات در بین مجریان دستگاه‌های مختلف اجرایی و به ویژه دستگاه فرهنگی برقرار باشد در جامعه شاهد چنین ناهنجاری‌هایی نخواهیم بود و می‌طلبد در این زمینه دستگاه‌ها و سازمان‌ها مکمل هم بوده و برای ریشه‌کنی معضلات گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی تبیین کرد: رسیدگی دادستانی استان قزوین در خصوص حکم اجرایی برای هنجارشکنان در جامعه مورد تقدیر بوده و خواسته مردم نیز همین است و از زوایای دیگر حکومت و مردم، مسؤولیت دارند تا به درستی وظایف خود را عمل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین ادامه داد: رسانه‌های غربی با دامن زدن به شایعات و اینکه برای حکم‌هایی که از سوی دادستانی و قوه قضاییه در این استان و کشور صادر می‌شود، دخالت نکنند و مدافع حقوق جامعه اسلامی نباشند؛ آن‌ها حق ندارند با یک برخورد ولو ناچیز دستگاه‌های قضایی کشور را زیرسؤال ببرند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به سؤالی در خصوص اینکه طی دو سال اخیر در استان قزوین ناهنجاری‌هایی به وجود آمده است، گفت: این‌ها محصول تساهل و تسامح است که برخی‌ها از روی ناآگاهی و غرض ترویج می‌کنند و در این راستا نیز مردم استان قزوین مردمی متدین و با فرهنگی هستند و طبیعتاً آن‌هایی که می‌خواهند فرهنگ بی‌بند و باری و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهند باید بدانند که مردم این استان قبول نمی‌کنند و قوه قضاییه نیز با آن‌ها به شدت برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها