خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

به اعتقاد امام راحل و امام خامنه ای، روح انقلاب استکبار ستیزی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه میانه در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، با توجه به اندیشه های امام راحل و رهبری، گفت: به اعتقاد امام راحل و امام خامنه ای(مدظله العالی)، روح انقلاب استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۱۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

جعفر غیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تاکید کرد: با توجه به روح استکبار ستیزی انقلاب اسلامی که از اندیشه های پاک و ضد استبدادی و استکباری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای نشأت گرفته، سیاست کلان خارجی کشور، با تغییر دولتها و تغییر سلایق سیاسی تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: از دیدگاه سیاست خارجی انقلاب اسلامی، امریکا دشمن همیشگی انقلاب بوده و منافقین و ساده اندیشان که تنها راه خروج از بن بست اقتصادی را در گرو رابطه با امریکا می دانند، باید بدانند که مذاکره با امریکا به جز در مسایل هسته ای، ممنوع است.

غیابی با اشاره به مفهوم اسلام ناب و اسلام امریکایی در مفاهیم امام راحل و رهبری، تصریح کرد: نظریه اسلام ناب و اسلام امریکایی ابتدا از سوی امام خمینی(ره) و بعد از ایشان از سوی امام خامنه ای(مدظله العالی) بیان شد و این نظریه به صورت محوری و به نوعی همزاد تاریخی و معرفتی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امریکا به دنبال شکست در مقابل انقلاب اسلامی، با ادبیات جدیدی به نام اسلام امریکایی تلاش در استحاله انقلاب دارد که باید آگاه بود تا عصاره اندیشه امام(ه) که یک تئوری و باور جامع است با تطهیر چهره امریکای خبیث، به فراموشی سپرده نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها