خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه مراغه از اعزام 750نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در آئین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمانهای امام و رهبری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربیجان شرقی، حمید ساعدی افزود: این زائران شامل 500 نفر برادر و 250 نفر خواهر هستند که عصر روز پنجشنبه به تهران اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این زائران با 12 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام(ره) اعزام می شوند، ادامه داد: 250نفر از این تعداد نیز به وسیله قطار به حرم حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد.

ساعدی بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس با گروه پزشکی و یک دستگاه خودروی سواری نیز برای پشتیبانی از کاروان زائران مراغه پیش بینی شده است.

جانشینسپاه مراغه با بیان اینکه امام خمینی‌(ره)، منبع و سرچشمه هدایت و راهنمایی عملی، اعتقادی نظام اسلامی به راه حق و منطق درست زندگی است، خاطرنشان کرد: در صورت توجه مناسب به این منبع ارزشمند، جامعه و ارزش‌های آن بیمه خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه تلاش ما بر این است تفکر، اندیشه، یاد، زندگی امام برای همیشه در جامعه زنده بماند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) برای همیشه زنده بوده و ایشان در غیبت امام عصر(عج) احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده است.

حمید ساعدی، تقویت روحیه ولایت پذیری، تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و پیمودن مسیر و طریقت حضرت امام را از مهم‌ترین اهداف این اعزام برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها