مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: روند اجرایی ساختمان بیمارستان ۳۸ تختخوابی شهرستان دیر تا نیمه نخست امسال تکمیل می شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲

به گزارش بسیج از دیر،جواد زارع‌پور ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی بیمارستان 38 تختخوابی شهرستان دیر با بیان اینکه در ساخت این پروژه درمانی به صورت سه شیفته تلاش می‌شود اظهار داشت: اکنون پیشرفت فیزیکی این ساختمان افزون بر 90 درصد است و این در حالی است که اعتبارات نسبت به پیشرفت فیزیکی تخصیص نیافته است.

وی مبلغ پیمان پروژه بیمارستان شهرستان دیر را 57 میلیارد و 414 میلیون ریال دانست و گفت: این ساختمان درمانی با زیربنای شش هزار و 48 متر مربع در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع اجرا شده است.

مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ زمان بندی شده  پروژه یاد شده تحویل می‌شود افزود: اکنون روند اجرایی ساختمان بیمارستان 38 تختخوابی شهرستان دیر تسریع یافته که تا نیمه نخست امسال تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌شود.

زارع‌پور با اشاره به اینکه تاسیسات مکانیکی، برقی و ابنیه فنی بیمارستان دیر اجرایی شده گفت: موسسه الهادی در استان پروژه‌های مهمی از جمله بزرگر اه دیر به بوشهر، گناوه به دیلم، آبرسانی جم و کمربندی کنگان به دیر در حال اجرا دارد که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها امسال تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راهسازی دیر به بوشهر 58 درصد پیشرفت دارد، گفت: بزرگراه بوشهر به دیر 14 قطعه است که قطعات 12 و 13 این پروژه پیشرفت خوبی دارد و به زودی به بهره‎برداری می‌رسد.

مدیرعامل موسسه الهادی تصریح کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه دیر به بوشهر 58 درصد است و تلاش می‌شود این رقم افزایش یابد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات