فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت و گو با "بسیج"

استقبال از زائرین 4 شهر کشور توسط سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج

خان بابایی گفت: زائرین شهرهای ماکو، پیرانشهر،سردشت و بوکان وارد حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع) شده اند که مورد استقبال مسئولین ناحیه قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرهنگ پاسدار علی خان بابایی در گفت و گو با خبرنگار "بسیج" از میزبانی 1845 زائر از 4 شهرستان کشور توسط این ناحیه خبرداد و اظهار داشت: زائرین شهرهای ماکو، پیرانشهر،سردشت و بوکان وارد حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع) شده اند که مورد استقبال مسئولین ناحیه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این ناحیه همه ساله ضمن استقبال از زائرین جهت تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) شمار بسیاری از مردم را عازم حرم امام(ره ) می کند افزود: کاروان 500 نفره ای از مسجد جامع رجایی شهر صبح 14 خرداد به سمت حرم مطهر با پای پیاده عازم می شوند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه جلسات کمیته ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این ناحیه برگزار شده است گفت: فضا سازی های فرهنگی در سطح شهر با هماهنگی شهرداری کمالشهر انجام شده است.

وی در ادامه گفت: 2200 نفر از بسیجیان، پاسداران و عموم مردم از این ناحیه به حرم امام(ره ) اعزام می شوند و ویژه برنامه ارتحال حضرت امام نیز در 4 نقطه از حوزه استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها