بحران‌های زیست محیطی غیر قابل جبران است و اگر امکان جبران نیز فراهم باشد هزینه زیادی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در زمینه‌های مختلف گفت: این ابلاغ نشان از گرایش عقل‌محورانه در زمینه محیط زیست توسط دولت دارد.

سید رضا موسوی افزود: هم‌اکنون حفاظت از محیط زیست به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شده است و نباید از موضوع حفاظت محیط زیست به سادگی عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رخدادهای محیط زیستی در کشور به دلیل عدم توجه مسؤولان به محیط زیست بوده است،اظهار کرد: آسیب وارده به دریاچه ارومیه، تالاب هامون و رودخانه زاینده رود همگی به بهانه زیاده‌خواهی انسان‌ها و تلاش برای تغییر طبیعت رخ داده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 93 در زمینه محیط زیست افزود: باید مسائل قانونی و شرعی در زمینه محیط زیست بیشتر تکامل یابد.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم خود را دولتی زیست محیطی خوانده است، ادامه داد: این دولت توانسته است در حرف و عمل شعار خود را عملی کند.

موسوی با اشاره به اینکه بسیاری از بحران‌های زیست محیطی غیر قابل جبران است، افزود: اگر امکان جبران نیز فراهم باشد هزینه زیادی صورت گیرد.

ارسال نظرات