خبرهای داغ:
سالن ورزش های رزمی شهید غلامی با حضور جمعی از مسئولان شهر قنوات دوشنبه 10 خرداد در این شهر افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۰۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم افتتاح سالن ورزش های رزمی، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه موقت قنوات، ضمن تشکر از بانی زمین و مجموعه سپاه  و بسیج جهت ساخت و راه اندازی این سالن، خواستار توجه ویژه مسئولین به این امر مهم و حیاتی که روحیه نشاط و شادابی برای قشر جوان فراهم می نماید، شد.

مهدی علی بابایی سرپرست حوزه بسیج قنوات نیز طی سخنانی به تشریح فعالیت های صورت گرفته ماه های گذشته در خصوص افتتاح سالن پرداخت و از تمامی کسانی که بسیج را جهت راه اندازی این سالن یاری نمودند تشکر نمود.

در ادامه، هیئت های کیک بوکسینگ، جودو سبک کاتا(عضو تیم ملی )، کشتی، تکواندو و ژیمناستیک به انجام حرکات نمایش و استقامتی پرداختند.

لازم به ذکر است طی هفته های گذشته جلسات متعددی جهت حل پاره ای مشکلات و نواقص و تمهید مقدمات راه اندازی سالن شهید غلامی برگزار شد.

در مراسم افتتاح سالن، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، حجت الاسلام احمدی مسئول در ناحیه، سعادتمند، باباییان، بخشدار، ریاست اداره ورزش و جوانان، حجت الاسلام موسوی قافله باشی، اعضای شورای شهر قنوات، رئیس ستاد نماز جمعه، مدیریت اداره تربیت بدنی شهر قنوات، معاون کلانتری 37 شهر قنوات و ائمه جماعات مساجد و جمعی از مردم نیز حضور داشتند.

این سالن با همت اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر قنوات و قرارگاه جنگ نرم و بسیج بخش مرکزی و ناحیه بسیج امام حسین(ع) به بهره برداری رسید.


ارسال نظرات