رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار گفت: در طی 10 سال اخیر 15 باب مدرسه با بالغ بر 130 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز بیجاری احداث شده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۹۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا بخشنده ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه ساز که با حضور جمعی از خیرین در سالن نور سازمان تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد،اظهار داشت: در طی 20 سال گذشته 100 هزار کلاس درس توسط جهاد مقدسی به نام مدرسه سازی در کشور احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه امر مدرسه سازی در شهرستان بیجار به قبل از انقلاب می رسد،افزود: در دهه گذشته با شناسایی و جذب خیرین این شهرستان 15 باب مدرسه با بالغ بر 130 کلاس درس و سالن چند منظوره توسط مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار احداث شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار با تاکید بر اینکه در طی 9 سال گذشته بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز به این مجمع اهدا شده است،اظهار داشت: ارزش املاک و باغاتی که توسط خیرین به مجمع خیرین مدرسه ساز اهدا شده است بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

بخشنده با تاکید بر اینکه حماسه خیرین مدرسه ساز در بیجار ستودنی است،گفت: احداث 75 مدرسه با بهترین امکانات در اردبیل و ساخت 300 مدرسه در کشور توسط خسروشاهی خیر مدرسه ساز که دبیرستان فاطمیه در شهرستان بیجار یکی از نمونه های آن است از دستاوردهای مهم خیرین مدرسه ساز در سطح کشور است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار در ادامه به برنامه های این مجمع اشاره کرد و بیان داشت: تجهیز،بازسازی و نوسازی مدارس از مهمترین اقدامات خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار است.

وی با تاکید بر اینکه مدارس بیجار از قدمت بسیار بالایی برخوردار هستند،گفت:ایجاد امنیت با نوسازی مدارس از اولویت های مجمع خیرین مدرسه در بیجار است.

ارسال نظرات