خبرهای داغ:
عمومی

بیانیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان

متن بیانیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد
کد خبر: ۸۶۸۷۰۸۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342 ، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و ارمان های والای حضرت امام (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دلهای سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

امسال در حالی در بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) به سوگ می نشینیم که آرمانهای آن امام حکیم ، هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خودگرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین ها در اروپا ، افریقا و آمریکابه گوش می رسد و انشاالله به زودی زود این فریادهای عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان ، انتظار فرج را به پایان رسانده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.


روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تسلیت این ایام جانسوز و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر همراه با ملت انقلابی ایران اسلامی ، با آرمانهای امام راحل (ره) وشهدا تجدید میثاق می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها