فرمانده سپاه تنگستان خبر داد

کاروان 500 نفری تنگستان صبح دوازده خرداد عازم حرم یار می شوند

فرمانده سپاه تنگستان گفت: کاروان 500 نفری تنگستانیها برای زیارت از حرم روح خدا خمینی کبیر صبح دوازدهم خرداد به استان تهران اعزام و اردوی 4 روزه خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۶۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: کاروان عاشقان روح الله شهرستان تنگستان در قالب 8 دستگاه اتوبوس و چندین دستگاه خودرو امداد پشتیبانی و با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله؛ بسیجیان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، خانواده ها معزز شهداو ایثارگران،فرهنگیان و... از درب مصلای نماز جمعه این شهرستان، شهر اهرم را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

محمد علی ملاکی ضمن تقدیر از همه ارگان ها و نهادهایی که در جهت اعزام کاروان عاشقان روح الله به حرم مطهر آن یار سفر کرده با ناحیه مقاومت این شهرستان همکاری کرده اند گفت:بیش از500نفر از مردم این خطه ایران اسلامی از مدت ها قبل با مراجعه به پایگاه های ثبت نام جهت شرکت در این مراسم آمادگی خود را اعلام کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنگستان با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار و بصیر این شهرستان در طول سالیان گذشته و شرکت در این مراسم بزرگ معنوی اظهار داشت: حضور پرشور مردم این خطه شهید پرور در مراسم گرامیداشت رحلت جانگداز آن امام همام در طول سالیان گذشته نشان از عشق و ارادت آنان به پیر و مراد خود و تاکید بر پشتیبانی کامل و همه جانبه از اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد و دستاورد حضور در این مراسم، تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی در پایان این گفتگو ضمن اعلام ویژه برنامه های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهرستان تنگستان گفت: طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه جاری برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله می توان به ویژه برنامه بزرگداشت آن یار سفر کرده در مصلای نماز جمعه اشاره کرد که از همین جا از عموم امت حزب الله ،بصیر و ولایت مدار شهرستان تنگستان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار