خبرهای داغ:
فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه بسیج امام حسین(ع) جمعبندی اقدامات صورت گرفته از سوی این حوزه در ماه شعبان و ایام خرداد را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسعود سروی با آرزوی قبولی عبادات و مناجات در روزهای پایانی ماه شعبان گفت: با توجه به حمله فرهنگی غرب از طریق ماهواره و فضای مجازی و همچنین تحرکات فرقه ضاله وهابیت علیه شیعیان، امید آن می رود که روز به روز به قیام جهانی مصلح کل(عج) نزدیک تر شویم و این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، سپیده دم طلوع خورشید ولایت امام زمان است و ما باید از این فرصتی که داریم استفاده کنیم و زمینه های ظهور را فراهم کرده و سربازان لایقی از همه جهات از جمله فرهنگی، سیاسی، معنوی و علمیبرای نایب برحق ایشان باشیم.

فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به وظیفه نسل امروز در قبال مسئله انتظار تاکید کرد: معرفت، اخلاص، تقوا و خودسازی لازمه انتظار و شخص منتظر است و لازم است جوانان و نوجوانان توجه به مقوله انتظار و شاخصه های فرد منتظر را در زندگی خود بیش از پیش مدنظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به تشریح برنامه های انجام شده حوزه در مناسبت های ماه شعبان بخصوص نیمه شعبان پرداخت و ابراز داشت: حراست موکب حضرت معصومه(س) توسط بسیجیان و راه اندازی غرفه مهدویت و انتظار توسط پایگاه تخصصی مهدویت، اجرای برنامه توسط گروه تئاتر غدیر پایگاه مصطفی خمینی(ره) و گروه میثاق پایگاه شهید باهنر، مراسم احیاء شب نیمه شعبان توسط متربیان و مربیان پایگاه شهید سید مصطفی خمینی(ره) و پایگاه شهید کلاهدوز برخی از برنامه های صورت گرفته توسط بسیجیان حوزه شهید ورزنده بود.

سروی همچنین برپایی ایستگاه صلواتی پایگاه شهید رجایی، شعار نویسی روی خودروهای عبوری، برپایی دو شب جشن های نیمه شعبان در پایگاه شهید هدایی و سه شب در پایگاه شهدای آذر-مسجد نبی اکرم(ص)، اسکان زائرین در فضای پایگاه و مسجد امام حسن عسگری(ع) و همچنین ویزیت رایگان در درمانگاه این پایگاه، بخش دیگری از اقدامات پایگاه های حوزه به مناسبت نیمه شعبان بود که برپایی این جشنها در حال و هوای هفته مقاومت و پیروزی و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، با حال و هوای ویژه ای انجام شد.

وی فعالیت هیئات امر به معروف و شجره طیبه صالحین به منظور جلوگیری از ساختار شکنی در برپایی جشن های نیمه شعبان و برنامه پاسخگویی به شبهات مهدویت در کلیه هیئت های منتظران موعود پایگاه ها را بخش سوم اقدامات حوزه برشمرد.

فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده همچنین با گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد، آمادگی این حوزه را جهت همکاری کامل در جهت اجرای باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد اعلام کرد.

وی در پایان از همدلی و همراهی بسیار خوب ناحیه بسیج امام حسین(ع)، شورای حوزه و فرماندهان و بسیجیان پایگاه های تابعه و دیگر بخش های استانی در برگزاری برنامه های ماه شعبان و مناسبت های خرداد ماه تقدیر کرد.


ارسال نظرات