خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران از آمادگی مجموعه سپاه برای میزبانی از 81 هزار زائر 11 استان در بیست و هفتمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۴۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

اصحاب رسانه، افزود: 107 مسجد، حسینیه و مدرسه در سطح استان تهران برای اسکان زائران آئین بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مهیا شده و در این اماکن، تمامی زیرساخت‌های لازم به منظور میزبانی از زائران تدارک دیده شده است.

وی در خصوص امکانات رفاهی محل های اسکان زائران گفت: محل خواب و پذیرایی مناسب، بحث بهداشت و درمان، رفت و آمد زائران و سایر امکانات رفاهی فراهم شده است.

وی اظهار داشت: زائران روز سیزدهم خرداد وارد تهران می شوند و روز چهاردهم در حرم مطهر امام(ره) حضور پیدا خواهند کرد که مجموعه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در 15 شهرستان استان تهران با تمام توان میزبان و خادم زائران حرم امام(ره) خواهند بود.  

بوربور همچنین به اعزام زائران شهرستان های استان تهران به حرم امام(ره) از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره کرد و گفت: قرارگاه شهید فهمیده همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 97 هزار نفر از عاشقان امام و مردم ولایت مدار و مومن  شهرستان های استان تهران را از 15 شهرستان برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالروز رحلت امام(ره) به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی انتقال خواهد داد که زمان و محل حرکت اتوبوس ها از طریق تبلیغات محیطی و صدا و سیما به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در ارتباط با تامین امنیت مراسم تصریح کرد: سپاه و بسیج با تمام توان در کنار سایر نهادهای امنیتی تمهیدات لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تدارک دیده اند.

بوربور گفت: گشت های ایست بازرسی و اطلاعاتی در سطح شهرستان ها برای تامین امنیت زائران و برگزاری هر چه بهتر مراسم در دستور کار است.

وی اظهار داشت: تهیه بسته های فرهنگی با موضوع وصیت نامه و تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه، مسابقات فرهنگی، ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های   فرهنگی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام(ره) در سپاه حضرت سید الشهدا(ع) است.

همچنین هماهنگی های لازم با مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های شهرستان ها به منظور خدمات رسانی مناسب به زائران نیز صورت پذیرفته است.

 

ارسال نظرات