امام جمعه اهل سنت تربت جام در گفتگو با " بسیج":

حضور وحدت آفرین مردم تشیع و تسنن در مراسم ارتحال امام (ره) یک تکلیف شرعی و انقلابی است

امام جمعه اهل سنت تربت جام بیان داشت: حضور وحدت آفرین مردم تشیع وتسنن در مراسم ارتحال امام راحل یک تکلیف شرعی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با گرامیداشت فرا رسیدن چهاردهم خرداد، ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) گفت: مردم ولایت مدار شیعه و اهل سنت تربت جام همیشه قدردان زحمات امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای هستند.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد ۴۲ افزود: مبارزات حضرت امام خمینی (ره) با نظام ستمشاهی از 15 خرداد شروع شد و این مجاهدت در بهمن ۵۷ با همراهی مردم و تقدیم شهدای نهال "انقلاب اسلامی" به ثمر نشست و با ساقط کردن رژیم پهلوی، قوانین واحکام اسلامی تحت زعامت رهبری آن عزیز سفرکرده در کشور اجرا شد وهم اکنون به رهبری خلف صالحش ادامه دارد.

این روحانی اهل سنت با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در مراسم شب چهاردهم خرداد که در مصلی الغدیر تربت جام برگزار می شود، تصریح کرد: مردم ولایت مدار شیعه و اهل سنت شهرستان به شکرانه زحمات خالصانه امام خمینی (ره) به جهان اسلام وعهدی که با مقام معظم رهبری بسته اند، حضور وحدت آفرین مردم تشیع وتسنن در مراسم ارتحال امام راحل یک تکلیف شرعی و انقلابی است.

وی با تبریک فرارسیدن ایام انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران توسط خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز مردم ولایت مدار شیعه و اهل سنت تربت جام مطیع اوامر فرزند خلف صالح حضرت امام(ره) هستند و با وحدت، همدلی و انسجام از دستاوردهای امام(ره) ، انقلاب و شهدا در این خطه مرزی پاسداری می کنند و خود را سرباز ولایت دانسته و بر ادامه این حرکت متعالی تأکید دارند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار