سردار فضلی عنوان کرد

ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از اردوهای راهیان نور امسال/ راهیان نور یک حج بصیرتی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، راهیان نور را تجربه‌ای طلایی در مباحث بصیرتی برشمرد و افزود: می‌توان گفت راهیان نور یک حج بصیرتی است.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۸۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی فضلی ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور که در حسینیه امام‌خمینی (ره) برگزار شد، بیان داشت: مکتب امام خمینی(ره) احیاگر دوباره دین اسلام است و مستکبرین و مخالفین و تکفیری‌ها و داعشی‌ها در مقابله با سربازان خدا هستند.

وی ضمن تاکید بر تبیین راهیان نور برای نسل‌های آینده این سفر معنوی را تجربه‌ای طلایی در مباحث بصیرتی برشمرد و افزود: می‌توان گفت راهیان نور یک حج بصیرتی است.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: امروز محل ثقل اصلی حرکت راهیان نور، بسیج دانش آموزی است، کاروانهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و بسیج می باشد.

وی اشاره داشت: در دیداری که 15 فروردین امسال فرماندهان سپاه پاسداران با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان بسیار از اردوهای راهیان نور خرسند بودند و فرمودند امسال راهیان نور خیلی خوبی داشتیم و این دستاورد به دلیل همت سربازان این ولایت و مرز و بوم بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امسال 45 میلیارد تومان برای راهیان نور دانش آموزی هزینه شده که از سوی سازمان بسیج مستضعفین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امروز راهیان نور در چهار فصل سال آماده ارائه خدمات است.

فضلی خطاب به حضار گفت: شما فرماندهان جنگ نرم هستید و امروز الگوی شما اجرای بزرگ‌ترین عملیات مشترک آموزش‌وپرورش و سپاه پاسداران به همراه دریادلان بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها