وزیر اطلاعات گفت: در میان کشورهای منطقه، ایران اسلامی بیشترین امنیت را داشته و در نهایت امنیت و اقتدار قرار دارد و به دنبال وجود این امنیت هست که سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در ایران استقبال می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۷۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام سید محمود علوی، در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با بیان اینکه میاندوآب سرزمین عزت است، اظهار کرد: شهید باکری نماد عزت و افتخار میاندوآب بوده و مهر عزت بر نام این شهر زده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه علی رغم اینکه کشورهای اطراف ما از ناامنی رنج می برند، ایران اسلامی در نهایت امنیت و اقتدار قرار دارد، افزود: امنیت نعمت ارزشمندی است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون لطف خداوند تبارک و تعالی، عنایت امام زمان(عج) و نعمت ولایت فقیه است، گفت: دشمنان همواره به دنبال توطئه چینی بوده اند ولی سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و بیداری این فعالیت ها را رصد کرده و خنثی نموده اند.

علوی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد و با بیان اینکه وحدت مایه سربلندی است، تصریح کرد: باید قدر نعمت امنیت و وحت را بدانیم و به حمدالله مردم نیز با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر و زیر پرچم ولایت فقیه قدردان این نعمت هستند.

وزیر اطلاعات به اوضاع اقتصادی کشور و نقش تحریم ها و قیمت نفت در آن اشاره کرد و افزود: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و با برنامه ریزی های که دولت انجام داده، توانسته ایم کشور را اداره کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور همه اقشار مختلف مردم و با سلایق سیاسی مختلف تحت لوای پرچم ولایت فقیه قرار دارند، گفت: علی رغم سلایق سیاسی مختلف، قومیت ها و مذاهب گوناگون در کشور همه در نهایت وحدت و آرامش و امنیت هستیم و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

علوی امنیت پایدار را لازمه اشتغال، کار و رشد عنوان و اظهار کرد: دولتمردان و همه مسئولان نظام با هم افزایی در کنار نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و نهادهای مختلف به دنبال امنیت پایدار و گره گشایی از مشکلات مردم هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ایران، افزود: در میان کشورهای منطقه، ایران اسلامی بیشترین امنیت را داشته و در نهایت امنیت و اقتدار قرار دارد و به دنبال وجود این امنیت هست که سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در ایران استقبال می کنند.

وی هم چنین به انتخابات سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: آرامش و امنیتی که در انتخابات سال 94 شاهد بودیم، مثال زدنی بوده و مرهون تلاش هایی است که انجام گرفته است.

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی به میاندوآب سفر کرده است.

ارسال نظرات