خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

سبک زندگی اسلامی یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رعایت سبک زندگی اسلامی در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده ها تاثیر مثبتی دارد و لذا خانواده ها می توانند با سبک زندگی اسلامی این موضوع را تحقق بخشند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۶۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور بانوان در مسجد النبی(ص) میاندوآب برگزار شد با تاکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده ها، اظهار کرد: همه ما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه داریم و باید به آن عمل کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر موضوع اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی و راهکار بهبود وضعیت معیشت مردم و بالارفتن توان اقتصادی جامعه است.

وی با بیان اینکه همه باید با جدیت برای تحقق این شعار تلاش کنیم، گفت: مردم، دولت و مجلس نیز در این زمینه وظایفی دارند که هرکدام باید به این نقش خود به نحو احسن عمل کنند.

مهدوی با برشمردن مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: پرهیز از اسراف، صرفه جویی، خرید کالای ایرانی، دوری از تجملات و قناعت از جمله مولفه های نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی است که مردم می توانند در اقدام و عمل آنها را نشان دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین به سبک زندگی اسلامی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: رعایت سبک زندگی اسلامی در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده ها تاثیر مثبتی دارد و لذا خانواده ها می توانند با سبک زندگی اسلامی این موضوع را تحقق بخشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار