خبرهای داغ:

اندیشه های امام خمینی (ره) الگوی عملی برای صالحین است

با هدف تحقق آرمان های بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و تدابیر رهبر انقلاب و به منظور ارتقاء سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی بسیجیان و آحاد جامعه در برنامه های طرح صالحین شاهین دژ مخاطبین با افکار نورانی معمار کبیر انقلاب و منویات حضرت امام خامنه ای و شهدای گرانقدر میهن اسلامی به منظور الگو گیری آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۶۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایمانی حلقه های صالحین را بهترین فرصت پیش رو برای ارائه الگوهای علمی و عملی عنوان داشته افزود: رویکرد تربیتی و معرفتی از جمله اهداف ما در طرح صالحین است که با جدیت تمام در این راه تلاش کرده و خواهیم نمود .

وی با اشاره به عملکرد حلقه های صالحین در ارتقا سطح علمی و بصیرت افزایی در خصوص تحقق سند چشم انداز بسیج خاطر نشان کرد: تشکیل حلقه های تربیتی باعث گردیده که حضور بسیجیان در مناسبات ملی و مذهبی چشم گیر شود .

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان داشت: در نظر داریم با توکل بر خداوند منان و بهره مندی از وجود اساتید گرانقدر زمینه های مناسبی را برای حضور پر صلابت بسیجیان و آحاد مردم با برنامه ریزی های نو فراهم آوریم تا مردم و بسیجیان گرانقدر با منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری و انتقال ارزشهای ناب محمدی انس داشته باشند .

ارسال نظرات