خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستمي در آستانه سالروز رحلت جانسوز امام(ره)، مركز و محور شیوه رهبری ایشان را برمبناي مردم و اخلاق عنوان كرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي خاطر نشان كرد: سيره زندگي حضرت امام خميني(ره) نماد بارز سبك زندگي پيغمبر اسلام(ص) و ائمه اطهار بود چرا كه ساده زيستي و دوري از تجملات در زندگی امام راحل (ره) به وضوح دیده می شد و مردم متاثر از سبك زندگي ايشان بودند.

حجت الاسلام محمد رستمي اظهار داشت: بینش و روش سیاسی امام(ره) برخاسته از ایمان و معرفت عمیق دینی و الهی وی بود و بودن را بر مدار مردم تفسیر می‌نمودند،

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي با بیان اینکه با پبروزی انقلاب اسلامی 2 موضوع مطرح می شود گفت: ایجاد امید در دل مسلمانان و از طرف دیگر ایجاد بیم و ترس در دل استکبار جهانی، که این موضوع اخیر باعث این همه دشمنی استکبار با انقلاب شود.

وی اظهار داشت: امام خمینی رحمه الله، مردم را صاحبان اصلی انقلاب می دانست و برای آنان، ارزش و احترام ویژه ای قائل بود و در هر فرصتی، مسوولان را به خدمت رسانی و توجه کردن به مردم سفارش می کرد.

اين مقام مسئول در پايان ضمن تسليت فرارسيدن 27 سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران جوانان را به الگو گرفتن از سبك زندگاني امام راحل(ره) و نهادينه كردن عدالت و اخلاق حسنه فراخواند.

ارسال نظرات