بانوان بسیجی کوهنورد منتخب سراسر كشور به قله کوه قلم از رشته هاي كوه هاي دنا واقع در شهر سی سخت استان كهگيلويه و بوير احمد صعود کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
به گزارش خرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج،بانوان بسيجي منتخب سرار كشور در اولين صعود سراسري در سال 95 به قله کوه قلم از رشته هاي كوه هاي دنا صعود كردند. 

حسین مرادی مسئول تربیت بدنی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در اين باره گفت: هدف این صعود به مناسبت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود که با برنامه ریزی از طرف سپاه فتح استان و همراهی گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان دنا 10 خرداد بعد از اقامه نماز صبح به قله۳۵۶۰متری قلم که از رشته کوه های دنا است انجام گرفت و صعود کنندگان به این قله توانستند پرچم پرافتخار ایران را در بلندی این کوه به اهتزار در آوردند .

مرادی در ادامه تاکید کرد:از دیگر اهداف این صعود، فضا سازی فرهنگی، هنری،تبلیغی،قرآنی و ورزشی با محوریت جوانان و دستگاه‌های اجرایی برای آمادگی برگزاری اجلاسیه شهدا در استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد که امید است با اجرای این سری از برنامه ها با توجه به حساسیت مسائل شهدا، اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد به ظرفیتی مستمر و دائمی تبدیل شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه فتح استان در پایان تصریح کرد:بانوان کوهنورد پس از فتح این قله ۳۵۶۰متری همگی سالم به اردوگاه محل اسکان خود بازگشتند و تنها یکی از بانوان در راه بازگشت قله از ناحیه مچ پا دچار مشکل گردید که وی نیز به همت اعضای امداد و نجات هلال احمر که تیم را همراهی می کردند به وسیله برانکارد به پایین قله انتقال داده شد.
ارسال نظرات