خدمات کتابخانه ها و کتابداران گمنام و ارزشمند است

مدیر حوزه های علمیه برادران استان در جلسه با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خدمات کتابخانه ها و کتابداران گم نام و ارزشمند عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین احمدی، مدیر حوزه‌های علمیه  برادران استان ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی بیان داشت: خدمات کتابخانه ها و کتابداران گم نام است و ارزشمند و آرامشی که کتاب به انسان می دهد با هیچ چیز برابری نمی کند.

وی اجرای طرح های جذاب و ریشه ای در کار کتاب و کتابخوانی را باعث سوق دادن جوانان  و خانواده ها به کتابخوانی عنوان کرد و افزود انسانهای موفق انسانهایی هستند که در کتابخانه ها و در کنار کتاب به بزرگی می رسند و نمونه بارز آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) است.

مدیر حوزه‌های علمیه  برادران استان ادامه داد: توفیق انس و الفت با کتاب از بسیاری از افراد، دانشمندانی ارزشمند ساخته که آثاری فاخر از خود به یادگار گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی به لزوم حمایت نهاد و اداره کل کتابخانه های عمومی از کتابخانه های حوزه های علمیه تاکید کرد و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش در سازماندهی کتابخانه های حوزه های علمیه شد.

گفتنی است در این  جلسه فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیزمشارکت و همراهی حوزه های علمیه در بحث توسعه فرهنگ کتابخوانی را مایه خیر و برکت دانست و ضمن پرداختن  به مقوله لزوم توازه منطقه ای در سرانه فیزیکی کتابخانه ها، خواستار طرح این مهم جهت ارائه راهکار در شورای فرهنگ عمومی استان شد.

ارسال نظرات