امام جمعه آبدان در جمع خبرنگاران گفت:
امام جمعه شهر آبدان اذعان کرد: امروز مشکل ما تبعیت از دشمن و نفوذ دشمن است یعنی عده ای در داخل دانسته یا نادانسته به نفوذ دشمن کمک می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۸۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴

امام جمعه شهر آبدان در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام در حرکت الهی خود سه هدف سرنگونی حکومت طاغوت، استقرار نظام جمهوری اسلامی و دادن پرچم این انقلاب به دستان مبارک امام زمان(عج) را  مد نظر داشتند.

به گزارش بسیج از دیر،حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: برخلاف عده ای که تنها جلوی پایشان را می بینند، سکاندار انقلاب به قله نگاه و مشکلات جهان اسلام را رصد می کنند.
وی  ادامه داد: امروز وظیفه ما  ایجاد آمادگی وحرکت جامعه اسلامی درون کشور به سمت  و سویی است که مقام معظم رهبری را به عنوان سکاندار نظام اسلامی و جانشین امام زمان(عج) قبول کنند.
حمیدی نژاد سخت ترین امتحان آخر الزمان را امتحان ولایت پذیری، در خط امام بودن و تا پای جان با بصیرت از امام فرمانبرداری کردن دانست و گفت:اگر امروز در کشور مشکلاتی داریم بواسطه این است که امام خامنه ای  را به عنوان یک راهنمای معمولی و رهبر قلمداد می کنیم .

امام جمعه آبدان اضافه کرد:مسئولین کشور باید امام جامعه را به عنوان ولی امر مسلمین جهان بپذیرند یعنی دنبال این نباشند که امام دستور بدهد و آنان اجرا کنند بلکه باید از امام دستور بگیرند و منویات ایشان را مد نظر قرار دهند واینکه  مقتدای ما خواستار چگونه عمل کردن ماست ولو به زبان نیاورند.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی دستورات صریح رهبری بر روی زمین مانده است افزود:مطرح کردن بحث جهاد کبیر توسط مقام معظم رهبری در این سال و موقعیت به منزله این است که امروز مشکل ما تبعیت از دشمن و نفوذ دشمن است یعنی عده ای در داخل دانسته یا نادانسته به نفوذ دشمن کمک می کنند.
محمد حمیدی نژاد گفت: برای نزدیک شدن ظهور امام زمان(عج) باید در جامعه روشنگری کنیم و به مردم بگوییم که وظیفه شان در عصر کنونی چیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها