فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

تجدید با آرمان های خمینی کبیر و پیمانی دگربار با رهبری نظام

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در تجدید با آرمان های خمینی کبیر و پیمانی دگربار با رهبری نظام 140 زائر به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند
کد خبر: ۸۶۸۶۸۸۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سرهنگ پاسدار علی کوهستانی  در حاشیه اعزام زائران چابهار افزود: همزمان با بیست و هفتمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) 140 زائر از شهرستان چابهار عازم مرقد مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران شدند.
وی بیان کرد: همه ساله همزمان با نزدیک شدن به 14 خرداد سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، میلیون ها نفر از ارادتمندان حضرتش از اقصی نقاط ایران و جهان عازم مرقد ملکوتی امام خمینی (ره) می شوند و از ویژه برنامه های این سفر معنوی بهره می برند.
وی هدف از اعزام این افراد به مرقد امام(ره) را تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: جوانان باید بدانند امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و هویت بخشیدند.
کوهستانی  ادامه داد: عاشقان خمینی کبیر (ره) در قالب دو گروه از مردم همیشه درصحنه چابهار40 نفر از بانوان و 100 نفر از آقایان با عازم مرقد مطهر شدند.
فرمانده سچاه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: شخصیت امام یک شخصیت فرا منطقه ای و جهانی است که در قالب حزب و گروه خاص سیاسی نمی گنجد حضرت امام درصحنه های مختلف انقلاب و عمر پر برکتشان به هیچ حزب و گروه خاصی گرایش نداشتند و تنها مصلحت نظام و مردم ایران اسلامی مدنظر ایشان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار