جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت:70 دستگاه اتوبوس استاندارد برای اعزام زائران ساروی به مرقد مطهر آماده است تا در خدمت دلدادگان مکتب روح الله باشد.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالله جعفرزاده بمناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سال ارتحال امام(ره) در نشست خبری، از برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی خبرداد.

جانشین فرمانده سپاه ساری در خصوص استقبال بالای جوانان و مردم شهرستان ساری برای اعزام و حضور در مرقد امام گفت:  علی رغم اینکه در بحث راهیان نور هم دستگاههای اجرایی استان و شهرستان تمایلی به آن نشان نمی دادند، تا حدودی با امکانات و توانایی خود این امر را اجرا کردیم.

عبدالله جعفرزاده اشاره کرد: نشانه های استمرار بی رغبتی و عدم همکاری برخی دستگاه های شهرستان و استان در موضوع اعزام کاروان و گرامی داشت ارتحال امام(ره) مشهود و ملموس است و اگر رویه همکاری اتفاق بیافتد می توانیم همه عاشقان متقاضی شرکت در مراسم سالگرد امام را راضی کنیم.

این مسئول اعلام کرد: 70 دستگاه اتوبوس استاندارد برای اعزام زائران ساروی به مرقد مطهر آماده است تا در خدمت دلدادگان مکتب روح الله باشد.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام (ره) ساری بیان کرد: براساس شکل گیری نظام حلقه های صالحین برنامه های سپاه و بسیج در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن ، با هوشیاری و تلاش بسیجیان پیگیری و اجرا می شود.

جعفرزاده برنامه پارک پاک و ساحل سالم را در قالب برنامه ها و اقدامات بومی محلی جزء تجربه های موفق بسیج و سپاه خواند و افزود: در ماه مبارک رمضان این برنامه ها به دلیل وقت محدود پس از افطار با اجرای فشرده برگزار می شود که طبعا بعد از ماه مبارک این فشروگی کاهش می یابد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری نقش رسانه ها را موثر و مفید دانست و گفت : گرچه اصحاب رسانه ی غیور، مومن،انقلابی و دلداده مکتب سرخ شهادت هم، مانند سایر اقشار مردم منتظر اذن ثبت نام برای مقابله با دشمنان نظام، انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم و حرم آل الله در سوریه و ... هستید، اما طلایه داری اصحاب مومن و متعهد رسانه در جنگ نرم، کمتر از حضور در سوریه و جهاد مقابل کفر و ظلم نیست.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها