سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفت‌وگو با «بسیج»:
بیشه‎ای گفت: برجام بزرگترین دستاورد ادعایی دولتی است و حالا دولتی ها نمی‎توانند درباره آن اقدام عملیاتی نموده و موضوع را ختم کنند و به مردم واقعیت را بگویند.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۳۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
ابوالفضل بیشه‎ای سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص برجام و عهدشکنی طرف مقابل اظهار داشت: مذاکرات هسته ای تنها راهگشای طلبکاری‎های بعدی امریکا شد و این یکی از دلایلی بود که رهبر معظم انقلاب ‎فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم.

بیشه‎ای در ادامه، با اشاره به اظهارات چندی قبل شمخانی که گفته بود باید تیربار آمریکایی که در معبر باز شده برجام گذارده شده را خاموش کنیم، عنوان کرد: اظهارات آقای شمخانی که به نوعی اذعان و اعتراف کرده این معبر برجام بازشده برای اینکه امریکایی‎ها به نوعی طلبکاری کنند، همان تحقق پیش بینی‎های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و همان امتداد اخلاق امریکایی‎هاست که همیشه باب مذاکرات و زیاده‎خواهی‎های خود را نمی‎بندند و از مذاکرات برای تداوم حملات و زیاده‎خواهی‎های خود استفاده می‎کنند.

سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا افزود: برجام بزرگترین دستاورد ادعایی دولتی است و حالا دولتی ها نمی‎توانند درباره آن اقدام عملیاتی نموده و موضوع را ختم کنند و به مردم واقعیت را بگویند.

بیشه‎ای در خاتمه تاکید کرد: در دولتی که همچنان برجام را بزرگترین دستاورد خود معرفی می‎کند، اگر بخواهند همه واقعیت را به مردم بگویند عملا دست آن‎ها خالی می شود و دیگر چیزی برای گفتن به مردم ندارند چرا که در این صورت شکست خود را اعلام کرده‎اند.
ارسال نظرات