خبرهای داغ:

راه اندازی کلینیک درمان آلرژی در شوشتر

نخستین کلینیک تخصصی درمان آلرژی در شمال خوزستان، در سال جاری در شوشتر ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: نخستین کلینیک تخصصی درمان آلرژی در شمال خوزستان، در سال جاری در شوشتر ایجاد و راه‌اندازی می‌شود. این کلینیک، بیماران شمال خوزستان را در شوشتر پذیرش خواهد کرد.


دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ادامه داد: تجهیز و خریداری سی‌تی‌اسکن و MRI برای دانشکده نیز امسال انجام خواهد شد. تاکنون تنها یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در بخش خصوصی در شوشتر فعال بوده است.

ابول‌نژادیان افزود: مجوز خرید سی‌تی‌اسکن اخذ شده و در مرحله تامین مالی است و در این مرحله از خیرین تقاضا می‌شود که در تامین اعتبار همکاری داشته باشند.

وی گفت: تاکنون رادیولوژی دیجیتال در شوشتر وجود نداشته که با پیگیری‌های انجام‌شده امیدواریم امسال در شوشتر شاهد انجام رادیولوژی دیجیتال باشیم. در این روش کیفیت عکس‌ها و سرعت عمل در عکسبرداری افزایش می‌یابد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان این‌که تشکیل کلینیک ویژه به منظور حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شوشتر از اقدامات سال گذشته این دانشکده بوده است، اظهار کرد: جذب پزشک فوق‌تخصص متعهد به خدمت در شوشتر نیز در برنامه‌های سال جاری دانشکده علوم پزشکی شوشتر قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار