خبرهای داغ:
با حضور مسئولان رامهرمز از بانوان فعال در عرصه صنایع‌دستی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۹۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رامهرمز، ظهر امروز شاهین خلیلی در مراسم تجلیل از بانوان فعال در عرصه تولیدات صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اظهار کرد: تولید صنایع‌دستی برآورده شدن نیازهایی است که بشر در طول تاریخ با آن دست‌ به‌گریبان بوده و در هر زمان با تحولاتی روبرو شده است.

وی ادامه داد: باید به‌ نوعی هنرهای دستی را زنده نگه‌داریم و بتوانیم از طریق دستان توانمند مردان و بانوان این سرزمین و این شهرستان نیاز خود را تولید و به دیگران عرضه کنیم.

معاونت فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: باید با تلاش و کوشش صنایع‌دستی را به نسل‌های آینده خود انتقال دهیم و از سویی بتوانیم با ایجاد یک بازارچه اشتغال‌زایی در شهرستان این صنعت را رونق دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم که از سوی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامهرمز و با حضور احسان بارانی رئیس میراث فرهنگی و جمعی از فرهنگ دوستان و مسئولان شهری برگزارشده بود به فاطمه قربانی، زینب کریم پور، شیدا سیاری، لیلا سیاری، سحر عباسی، شبنم موحد، سیده سارا حسینی، پائیز رحمانی و لیلا قنواتی که در زمینه های معرق‌کاری چوب، چرم، کیف دوزی، سفالگری، گوهر تراشی، مرمت ابنیه تاریخی و گردشگری فعالیت داشتند لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها