خبرهای داغ:
رئیس جدید هیأت شنای بندر امام خمینی(ره) از راه‌اندازی آکادمی شنا در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر امام، محمد فرامرزی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید هیأت شنای این شهر اظهار کرد: بندر امام خمینی(ره) در بحث شنا موقعیت ویژه و استراتژیکی دارد که همین مسأله می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به این مقوله شود.

وی افزود: این منطقه استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی در رشته شنا دارد که متأسفانه به خوبی شناسایی نشده‌اند و برهمین اساس راه‌اندازی آکادمی شنای بندر امام استارت خورده است.

رئیس هیأت شنای بندر امام خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این آکادمی تصمیم داریم بهترین‌ها و مستعدان رشته شنا را شناسایی و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم تشکیل دهیم.

فرامرزی با تأکید بر لزوم همکاری و هم‌فکری مسؤولان تمام ادارات و دستگاه‌ها برای توسعه ورزش شنا، ادامه داد: همه مسؤولان باید کمک کنند تا این مهم محقق شود و شنا را در کنار همه رشته‌های ورزشی ببینیم.

وی در پایان همچنین بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بحث دریا تأکید کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران نسبت به محصور و آماده‌سازی بخشی از فضای ساحل دریا اقدام کرد و رشته‌هایی همچون شنا در آب‌های آزاد، والیبال ساحلی و فوتبال ساحالی را نیز توسعه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها