مسئول بسیج ادارات گرمسار گفت: با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اذعان داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و این جمله همیشه چراغ راه ما خواهد بود تا مادامی که آمریکا دست از ظلم ستیزی برندارد ما نیز همواره شعار مرگ بر آمریکا را در تمامی مجامع خود سر خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۰۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
سید حمید حسینی‌کیا مسئول بسیج ادارات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اسلام انقلابی اسلامی است که هرگونه سازش و سلطه پذیری از سوی استکبار و غرب را مردود می‌شمارد و هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی افزود: نقطه مقابل آن اسلامی است که می بینیم در بسیاری از کشور های به اصطلاح اسلامی مانند عربستان و قطر وجود دارد که بر اساس آن زیر بار سلطه غرب و صهیونیسم رفته و با آن سازش کرده اند؛ این اسلام سازش کار آمریکایی است.

حسین‌کیا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اذعان داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و این جمله همیشه چراغ راه ما خواهد بود تا مادامی که آمریکا دست از ظلم ستیزی برندارد ما نیز همواره شعار مرگ بر آمریکا را در تمامی مجامع خود سر خواهیم داد و از مبارزه با این شیطان بزرگ تمامی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اعضای بسیج ادارات و کارمندان گرمسار به مرقد امام اعزام خواهند شد تا با رهبر انقلاب تجدید بیعت کنند.

مسئول بسیج ادارت گرمسار برگزاری ایستگاه صلواتی در مقابل پلیس راه گرمسار، فضاسازی در سطح شهر و اتوبوس ها، چاپ و توزیع تراکت را از فعالیت های این حوزه برای بزرگداشت سالروز رحلت امام دانست و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع امام شناسی و انتقال اهداف و آرمان های امام یکی از مهم ترین فعالیت های این حوزه است.

وی با اشاره به شخصیت منحصر به فرد حضرت امام خاطرنشان کرد: شخصیت امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل تأثیرگذار است و زمینه ساز بیداری بسیاری از ملت ها شده است و شناخت آنها نسبت به انقلاب اسلامی را فراهم خواهد ساخت؛ امام خمینی یک چهره و شخصیت تاریخ ساز هستند که تا ابد نام ایشان در تاریخ بشریت درخشان خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها