مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد یادواره شهدای روحانی روستای ابرسج و شهدای منطقه بیدآباد شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
علی اصغر رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یادو خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در بزرگداشت ارتحال امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبری فرزانه انقلاب در بیانی می فرماید( امام زنده است تا پرچم عظمت اسلام برافراشته است) و همین کلام مسیر حرکتی ما را مشخص می نماید و باید تلاش کنیم خط امام همان مسیر تعالی و رشد اسلام ناب و فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی را حفظ نماییم.

وی افزود: به همین منظور در سالروز ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد که مبداء شروع انقلاب اسلامی است برنامه های مختلفی به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان شاهرود اجرا می شود.

رجبی خاطر نشان کرد: برگزاری دو یادواره شهدا در شهرستان شاهرود برگزار می شود که اولی یادواره شهدای روحانی روستای ابرسج است که به همت بسیج طلاب و روحانیون و پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه کربلا بسطام در روز پنجشنبه 13 خردادماه از ساعت 10 تا 14 در روستای ابرسج برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یادواره شهدای منطقه بیدآباد شاهرود و بزرگداشت شهدای 15 خرداد جمعه 14 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله وزیری یزدی در تکیه بیدآباد شاهرود برگزار می شود.

رجبی بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در چهارشنبه 12 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه قلعه به همت پایگاه بسیج امام موسی کاظم(ع) و سخنرانی حجت السلام امینی امام جمعه موقت و برگزاری مراسم ارتحال امام راحل پنجشنبه 13 خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد غربا با سخنرانی سردار واثقی به همت پایگاه امام خامنه ای برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود با بیان اینکه دعای پرفیض ندبه نیز در سطح مساجد به یاد امام راحل و شهدا در روز جمعه 14 خردادماه برگزار می شود عنوان کرد: برنامه های ارتحال امام راحل به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان در مساجد و پایگاه ها و محلات سطح شهرها و روستاهای شاهرود برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری ختم سوره انعام، قرائت قرآن و برگزاری نشست های مختلف بصیرتی و سیاسی با موضوع شناخت اندیشه های امام راحل از برنامه های اجرایی در بزرگداشت ارتحال امام در پایگاه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و اقشار مختلف بسیج است.

رجبی با دعوت از همه مردم ولایت مدار برای حضور در برنامه های مختلف اظهار کرد: حضور در برنامه های ارتحال امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت با امام و شهدا و تداوم راه و اهداف انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر اسلامی و تیری به قلب دشمنان این نظام و انقلاب و امام راحل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها