رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از معرفی نفرات برتر رقابت های موتورسواری جام آزادسازی خرمشهر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ اردشیر درویشی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه گذشته با حضور نفرات برتر شهرستان های مختلف استان البرز در پیست حصارک کرج برگزار شد.

 وی افزود: در این رقابت ها که در ۴ ماده مختلف برگزار شد ورزشکارانی از شهرستان های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و فردیس واشتهارد حضور داشتند.

درویشی به نفرات برتر مواد مختلف اشاره کرد و افزود: در کلاس ۴۵۰ سی سی کراس مهران حمزه خانی به مقام اول رسید و در کلاس ۲۵۰ سی سی همین ماده حمیدرضا شفیعی در جایگاه نخست قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بخش تریل و در کلاس ۲۵۰ سی سی مهدی شیرمحمدی بالاتر از رقیبان در رتبه اول قرار گرفت و در ۲۰۰  سی سی تریل رضا مالکی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

درویشی با ابراز خرسندی از برگزاری باکیفیت این رقابت ها گفت: البرز جمعی از بهترین های کشور را در رشته اتومبیلرانی در اختیار دارد و همین موضوع موجب شد شاهد برگزاری مسابقات در سطح کشوری باشیم.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در ادامه به درخشش البرزی ها در مسابقات چندجانبه آفرود استان تهران اشاره کرد و گفت: این رقابت ها با حضور استانهای زنجان، اصفهان، قم، البرز و تهران روز هفتم خردادماه در شهرستان رودهن برگزارشد .

وی در پایان تصریح کرد: در این مسابقات تیم آفرود استان البرز متشکل از آقایان سیامک عالی، مجتبی تراب نژاد، سیدسهیل گلستان،محمد حبیبی و علی نخبه زارع موفق به کسب ۲ عنوان نایب قهرمانی ویک مقام سومی در کلاس های مختلف شد.
ارسال نظرات