قهرمانان اردبیلی مدال های خود را به خانواده ورزشکار شهید مدافع حرم تقدیم کردند

ورزشکاران (AVE SPORT) استان اردبیل مدالهای قهرمانی خود را که اخیرا در مسابقات آسیایی بدست آورده اند را به فرزندان شهید ورزشکار مدافع حرم اهدا کردند.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: قهرمانان ورزشکار  (AVE SPORT) استان اردبیل به دیداراز خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم هاشم دهقان نیا رفتند و مدالهای خود را تقدیم فرزندان این شهید کردند.

امانی سرپرست و مربی تیم گفت:  با شنیدن خبر شهادت هاشم عزیز که از مربیان و ورزشکاران تکواندو استان بود . تیم هفت نفره استان اردبیل هم قسم شدیم که با نام شهید در میدان مبازه حاضر و با یاد او مبارزه کنیم . هم قسم شدیم که بعد از کسب مدال همه مدالها را تقدیم خانواده شهید و فرزندان شهید بزرگوار کنیم.
 

وی افزود: ما مدیون خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید هاشم دهقانی نیا مربی و ورزشکار خوش اخلاق استان هستیم و این کمترین کاری بود که می توانستیم برای این شهدا انجام دهیم.

ورزشکاران (AVE SPORT) استان اردبیل در مسابقات آسیایی توانستد 4مدال طلا و 3مدال نقره در اوزان منفی 95مدال طلا توسط عادل سعید/ منفی 86 طلامحمد داداشی /منفی 79طلا محسن مقیم امانی و وزن آزاد منصوراسمعیلی نقره ، همچنین منفی 72مدال نقره صادق اصبری کسب کنند.

لازم به ذکر است : دربخش بانوان زهراعشق پور در وزن منفی 52 طلا و شیوا فیاضی مدال نقره  کسب کردند و تکنیکی ترین بازیکن این دوره مسابقات آسیایی عادل سعید معرفی شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات