فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود از اعزام 600 نفر از بسیجیان میاندورودی برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۴۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل میانخبر،حسین جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره)، اظهار کرد: 600 نفر از بسیجیان میاندورود برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) به تهران اعزام خواهند شد.

وی در تشریح برنامه‌های سالگرد ارتحال امام در میاندورود از برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در تمامی روستاهای میاندورود خبر داد و گفت: مراسمی به مناسبت ارتحال امام(ره) و یادواره شهدای روستای جامخانه روز چهارشنبه 12 خرداد در مسجد جامع این روستا با سخنرانی حجت الاسلام قلی‌پور امام جمعه آزادشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهرستانی مراسم ارتحال امام(ره) در ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 13 خرداد در مسجد جامع سورک برگزار می‌شود.

جناسمی در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج سعید کمالی در روز پنج‌شنبه از ساعت 10 الی 14 در روستای کفرات بخش هزارجریب شهرستان نکا خبر داد و افزود: حجت الاسلام نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران سخنران این مراسم خواهد بود.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها