مارسلو عطر ساز شرکت فرمنيخ سوئيس گفت: نت هاي عطري به کار رفته در اين محصول نسبت به گذشته از کيفيت بهتري برخوردار است و جوان هايي که عاشق رايحه هاي جديد و عطرهاي خاص هستند مي توانند با اين محصول تجربه جديد داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۶۵۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، صفوي نژاد مديرعامل شرکت ساينا در نشست خبری 50 سال با گلی، با اشاره به تاريخچه و قدمت شرکت پاکسان گفت: مايع ظرفشويي گلي يکي از مهمترين محصولات اين مجموعه و از کالاهاي شوينده اي است که بسياري از خانواده ها با آن آشنا هستند و از آن خاطره دارند.

وي سپس به خصوصيات مثبت مايع ظرفشويي گلي اشاره کرد و افزود: مايع ظرفشويي گلي از قديم در خانواده ها بوده است و ما در صدد هستيم تا اين محصول را با خصوصيات جديد ارائه کنيم تا بتوانيم جوانان را نيز به اين محصول علاقمند کنيم.

مديرعامل شرکت ساينا در ادامه در پاسخ به سوالي در خصوص آينده اين محصول خاطرنشان کرد: مايع ظرفشويي گلي در بين خانواده هاي قديمي از جايگاه مناسبي برخوردار است اما به دليل ورود محصولات جديد شوينده به کشور و رقابتي شدن بازار، محصولات ديگري مورد توجه خانوواده ها خصوصا جوانان قرار گرفته است و همين مسئله باعث شده تا ما به فکر بهبود کيفيت اين محصول باشيم.

صفوي نژاد به نوستالژيک بودن گلي براي خانواده ها اشاره کرد و يادآور شد: گلي محصولي است که بسياري از خانواده ها از آن خاطره دارند و ما با برنامه ريزي محصولي را ارائه خواهيم کرد که بتواند تمام انتظارات و نيازهاي خانواده ها خصوصا نسل جوان جامعه را تامين کند.

مارسلو عطر ساز شرکت فرمنيخ سوئيس نیز در پاسخ به سوالی در مورد خصوصيات گلي گفت: نت هاي عطري به کار رفته در اين محصول نسبت به گذشته از کيفيت بهتري برخوردار است و جوان هايي که عاشق رايحه هاي جديد و عطرهاي خاص هستند مي توانند با اين محصول تجربه جديد داشته باشند.

وي در ادامه افزود: شکوفايي عطري اين محصول گام به گام است. مثلا وقتي اين مايع بر روي اسفنج ريخته مي شود نت عطري گريپ فروت شکوفا مي شود و حس تميزي را منتقل مي کند.

عطرساز شرکت فرمنيخ در ادامه با اشاره به تکنولوژي به کار رفته در اين محصول اشاره کرد و گفت: اين رايحه ها حس تميزي و پاکيزگي را به مصرف کننده منتقل مي کند و باعث خوشبو شدن فضاي اطراف سينک شده و مواد به کار رفته در آن در نهايت منجر به بهبود شستشوي ظروف مي شود.

در ادامه اين نشست خبري سپس مديرعامل ساينا با اشاره به محصولات توليدي در اين شرکت گفت: اکثر محصولات مربوط به شستشوي ظروف در مجموعه پاکسان در ساينا توليد مي شود و از ديگر محصولات اين گروه مي توان به ژل ظرفشويي و مايع ماشين ظرفشويي اشاره کرد که در اين توليدات سعي شده تا تمام طبقات جامعه مورد توجه قرار بگيرند.

صفوي نژاد در ادامه تاکيد کرد: گلي جوان، نوعي انگيزه مصرف را در خانواده هاي جوان ايجاد مي کند که منجر به افزايش شمار مصرف کنندگان اين محصول قديمي و نوستالژي خواهد شد.

وي در ادامه نشست خبري«پنجاه سال با گلي» اين مايع خوشنام و قديمي را داراي پشتوانه محکم دانست و افزود: شرکت فرمنيخ به عنوان شرکت همکار انتخاب شد تا به مدد توانمندي ها و تکنولوژي اين شرکت مايع ظرفشويي گلي را به نقطه اي برسانيم که مورد توجه و پسند همه نسلها باشد.

مديرعامل ساينا در خاتمه تاکيد کرد: ارتقاء بهداشت منازل و البسه خانواده ها با برنامه هاي نوآورانه و با کيفيتي متمايز هدف اصلي ماست. «گلي» از 50سال پيش در ميان خانواده ها بوده و حفظ اين سابقه هدفي است که ساينا به دنبال تداوم آن است.
ارسال نظرات